Spēļu izmantošana leksikoloģijas apguvē vidusskolā
View/ Open
Author
Datava-Tuņa, Ilze
Co-author
Latvijas Universitāte. Filoloģijas un mākslas zinātņu fakultāte
Advisor
Lokmane, Ilze
Date
2009Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarbā „Spēļu izmantošana leksikoloģijas apguvē vidusskolā” pētīts, kā palīdzēt skolēniem labāk apgūt leksikoloģiju aktīvā darbībā. Darba mērķis ir analizēt spēļu izmantojuma nozīmi leksikoloģijas apguvē. Spēle kā viena no interaktīvām metodēm motivē skolēnus mācīties, palīdz radīt interesi par apgūstamo vielu. Darbs sastāv no teorētiskās daļas, kurā aprakstītas mācību metodes, nosacījumi metožu izvēlē un aplūkota spēles teorija pedagoģijā. Darba praktiskajā daļā autore sniegusi konkrētas spēles un to analīzi dažādās leksikoloģijas vienībās. Diplomdarba nobeigumā apkopoti galvenie secinājumi.
Atslēgvārdi: latviešu valoda, skolēns, skolotāja, leksikoloģija, spēle Graduation work „Application of Games in Lexicology in Secondary School” contain research of how to help to student acquire better lexicology in activity. The aim of the graduation work is to analize advantage meaning of game in lexicologycal acquirement. As one of the interactive approach, game motivate students to learn as well as help to create concern of learnable lesson. The graduation work contain theoretical part about teaching methodology, terms of methodology selection and theory of games in pedagogy. In the practical part of work author offer specific games and analyse theese games in different units of lexicology. Conclusion contain main issues of graduation work.
Key words: latvian language, student, teacher, lexicology, game