Cilvēku identifikācijas mūsdienu iespējas (pēc formas)
Author
Pauliņa, Arnita
Co-author
Latvijas Universitāte. Juridiskā fakultāte
Advisor
Terehovičs, Vladimirs
Date
2011Metadata
Show full item recordAbstract
Ar cilvēka identifikācijas problēmām nodarbojas kriminālistikas nozare. Tā spēj noteikt cilvēka identitāti daudzveidīgu darbību procesā. Viena no daudzajām iespējām ir cilvēka identifikācija pamatojoties uz trasoloģijas zinātnes izziņām un metodēm.
Pētījuma darbs ir veltīts cilvēku identifikācijas iespēju aplūkošanai trasoloģisko ekspertīžu procesā.
Pētījuma darba saturs ir izkāstīts sekojoši: pētījuma darba pirmajā nodaļā analizēta kriminālistiskās identifikācijas izpratne, tās procesa un veidu īpatnības. Otrajā nodaļā piedāvāta cilvēka identifikācijas iespēju variācija, kas balstīta uz trasoloģisko ekspertīžu daudzveidību. Trešajā pētījuma darba nodaļā izvērtēts iespējamais, cilvēka identifikācijas procesam nepieciešamais, tehniskais nodrošinājums pēdējās desmitgades laikā.
Pētījuma darbs kopā ietver 50 lapas. Pētījuma darbā ir iekļauti 5 pielikumi. Tas ir izstrādāts balstoties uz Latvijas Universitātes studentiem pieejamajiem metodiskajiem norādījumiem. Problems of human indentification are engaged in the forensic industry. It is able to define human identity in diverse activities. One of the human identification options are on the basis of trasology scientific inquiries and methods.
The research paper is devoted on the human identification possibility viewing it from trasology expertise process.
The research work is set out as follows: in the first chapter analyzes criminalistic indenfication, its process and the types of features. In the second chapter is offered the possibility of human identification variation based on trasology expertise diversity. The third chapter includes information about technical support during human identification process in the last decade.
The research includes 50 pages and 5 annexses. The research is designed on the basis of the Latvian University available guidance document for students.