Show simple item record

dc.contributor.advisorBerķe, Anitaen_US
dc.contributor.authorSidorova, Marinaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:01:12Z
dc.date.available2015-03-23T13:01:12Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other10053en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/9828
dc.description.abstractDiplomdarba tēma “Sociālpedagoģiskā darbība sociālo prasmju pilnveidošana Jelgavas 2. sanatorijas internātpamatskolas audzēkņiem”. Darba mērķis bija noteikt bērnu sociālo prasmju un iemanu kvalitāti, sociālo prasmju pilnveides socialpedagogiskas iespējas, izstrādāt iespējamo programmu sociālo prasmju un iemanu pilnveidošanai Jelgavas 2. sanatorijas internātpamatskolas 2. klases audzēkņiem. Sociālas prasmes un iemaņas ir svarīgs faktors indivīda pilnvērtīgai eksistēšanai sabiedrībā. Bērna sākotnējo sociālo prasmju apguve svarīga loma ir ģimenei. Skola notiek organizēts socializācijas process, tas ir nepārtraukts darbs, kura iesaistās pedagogi un sociālais pedagogs. Autore darba analizēja pedagoģisko un psiholoģisko literatūru par sociālam prasmēm. Darba autore izstrādāja un realizēja sociālpedagoģisko darbības programmu skolēnu sociālo prasmju un iemanu pilnveidošanai. Izstrādātajā programmā tika izmantotas lomu spēles. Ar lomu spēles kā metodes palīdzību sociālais pedagogs var realizēt sociālpedagoģisko, diagnosticējošo un profilaktisko funkciju, palīdzot bērniem apgūt sociālas prasmes, kas bērnam ļauj izprast sociālās dzīves būtību, ka ari palīdz attīstīt sevi par sabiedrībā dzīvotspējīgu cilvēku. Šis prasmes, izmantojot lomu spēli kā metodi, vislabāk var apgūt strādājot grupas, kur sociālais pedagogs ir izglītotājs un socializētājs, kā arī veic preventīvo darbu.en_US
dc.description.abstractThe theme of the diploma paper is „Social pedagogical activities for improving social skills of Jelgava 2nd Convalescent boarding primary school learners”. The goal of the work was to identify the quality of social skills and abilities of children, to determine the possibilities of improving those skills applying social pedagogical approach, to develop an eventual program for improving social skills and abilities for learners of the Jelgava 2nd Convalescent boarding primary school. Social skills and abilities are important factors for wholesome existence of an individual. Parents play an important role in this social learning process of a child. At school the process of socialization is being organized and it is a continuous work where teachers and social educators are involved. The author in her paper has done some analysis on social skills in pedagogical and psychological literature. The author of this paper has developed and carried out a social pedagogical program for improving social skills and abilities of learners. A role playing was used in this program. Role playing as part of this method can be used by social educator to apply social psychological, diagnostic and preventative functions to children. That helps them to learn social skills and perceive the meaning of social life, as well as develop himself or herself as a viable member of society. This approach of using role playing as a part of the method is best for group activities in which social educator is a teacher and does socializing and preventative functions as well. Keywords: Development criteria of social skills Role playing method Socializing Social skills Social abilitiesen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectSociālais pedagogs [fakultāte]en_US
dc.titleSociālpedagoģiskā darbība sociālo prasmju pilnveidošanā Jelgavas 2. sanatorijas internātpamatskolas audzēkņiemen_US
dc.title.alternativeSocial pedagogical activities for improving the social skills of at Jelgava 2. Convalescent boarding primary school learnersen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record