Show simple item record

dc.contributor.advisorOdiņa, Indraen_US
dc.contributor.authorCimermane, Ainaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:01:14Z
dc.date.available2015-03-23T13:01:14Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other10082en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/9837
dc.description.abstractLai skolēni varētu brīvi sarunāties angļu valodā ar angliski runājošiem cilvēkiem un ceļojuma laikā, svarīgi ir attīstīt skolēnu runas prasmes sākot no pirmajām svešvalodu mācību stundām. Diplomdarba mērķis bija izpētīt, kā attīstīt skolēnu runas prasmes, izmantojot vizuālo materiālu – bilžu kartes – angļu valodas stundās sākumskolā. Lai veiktu pētījumu par skolēnu runas prasmju attīstību un bilžu karšu izmantošanu angļu valodas stundās, tika iepazīta un analizēta pedagoģiskā literatūra un noskaidrots psihologu viedoklis par vizuālo materiālu izmantošanu. Atsevišķa gadījuma pētījumā tika anketēti skolotāji, lai noskaidrotu, kādus paņēmienus viņi izmanto, lai attīstītu skolēnu runas prasmes. Anketēšanā tika noskaidrots, kā angļu valodas skolotāji izmanto bilžu kartes skolēnu runas prasmju attīstībai. Pirms pētījuma tika pārbaudītas skolēnu iepriekšējās zināšanas par dzīvniekiem. Lai uzlabotu skolēnu runas prasmes, tika izmantoti dažādi tehnikas paņēmieni darbā ar bilžu kartēm. Tēmu noslēdzot tika veikta skolēnu zināšanu pārbaude. Lai noskaidrotu skolēnu viedokli par izmantotajiem tehnikas paņēmieniem darbā ar bilžu kartēm, tika anketēti skolēni. Pētījuma dati parādīja, ka angļu valodas skolotāji izmanto dažādus paņēmienus, lai attīstītu skolēnu runas prasmes. Visi anketētie skolotāji izmanto bilžu kartes. Anketēšanas dati parādīja, ka lielākā daļa skolēnu bija aktīvi stundās, kad strādāja ar bilžu kartēm. Izmantojot dažādus tehnikas paņēmienus, varēja novērot, ka skolēni bija aktīvi un viņiem patika uzdevumi. Anketējot skolēnus tika noskaidrots, ka tehnikas paņēmieni ar bilžu kartēm skolēnos radīja prieku strādāt ar tām. Vislabāk ar bilžu kartēm izdevās papildināt skolēnu vārdu krājumu; un tas nozīmē, ka ja viņiem būs pietiekams vārdu krājums, viņi labprātāk runās; tātad ar bilžu karšu palīdzību attīstās arī skolēnu runas prasmes.en_US
dc.description.abstractIn order to communicate in the English language fluently with foreigners everyday and when travelling, it is important to develop students’ speaking skills from the very first lessons of the English language. The aim of the Diploma Paper was to explore how to develop students’ speaking skills using visual aids – flashcards in English lessons in primary school. To perform research about students’ speaking skills and using flashcards in English lessons the literature was analysed and the psychologists’ point of view about using visual aids was clarified. In the case study the questionnaires were given to some teachers to find out the methods they used to develop students’ speaking skills. It was found out how some English teachers used flashcards to develop students’ speaking skills. Next, students’ previous knowledge about animals before the research was checked. To improve students’ speaking skills different methods with flashcards was checked. Finally, students’ knowledge was checked again and their attitude about used methods with flashcards was clarified. The data of research showed that English teachers used different methods to develop students’ speaking skills. All teachers who took part in the questionnaire used flashcards. The data of research showed that most of the students were active in the English lessons, when they worked with flashcards. It was observed that using different methods students were active and they liked the tasks. Students’ questionnaires showed that students had learnt with pleasure by using different methods with flashcards. Flashcards turned out to be very efficient in teaching new vocabulary to students, but that also contributed to their speaking skills’ development. If they have vocabulary, there are enough words to start speaking.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleBilžu kartes angļu valodas stundās skolēnu runas prasmju attīstībaien_US
dc.title.alternativePicture cards at English lessons for improving pupils’ speaking skillsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record