Show simple item record

dc.contributor.advisorAuziņa, Anitaen_US
dc.contributor.authorŠmite, Ilonaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:01:15Z
dc.date.available2015-03-23T13:01:15Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other10098en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/9839
dc.description.abstractDiplomdarba „Radoša pieeja gramatikas mācīšanā bērniem ar uzmanības deficīta sindromu” mērķis ir noskaidrot radošas pieejas nozīmi gramatikas mācīšanā angļu valodas stundās bērniem ar uzmanības deficīta sindromu (UDS). Diplomdarba teorētiskajā daļā tiek apskatīti UDS, tā raksturīgākās pazīmes, iespējamie cēloņi un risinājumi; radoša pieeja – tās skaidrojums un radošo aktivitāšu kopa, kas ir adaptēta gramatikas laiku mācīšanai; angļu valodas gramatika – kā viens no stūrakmeņiem valodas apguvē. Darbā autore vairāk koncentrējas uz palīdzību, kuru var sniegt tieši skolotāji, analizējot iespējamos mācīšanas, uzvedības kontroles un uzmanības piesaistīšanas paņēmienus. Kā viens no iespējamiem risinājumiem darbā ar bērniem ar UDS, skolotājiem tiek piedāvāts mācību stundās lietot vairāk radošo aktivitāšu, jo radošās aktivitātes ir viens no veidiem, kā piesaistīt skolēnu uzmanību. Diplomdarba ietvaros darba autore veikusi atsevišķa gadījuma pētījumu, izmantojot literatūras izpētes, anketēšanas, novērošanas un dokumentu analīzes datu vākšanas metodes. Pētījumā iegūtie dati snieguši atbildes uz izvirzīto jautājumu – vai radošu aktivitāšu izmantošana angļu valodas stundās gramatikas mācīšanā spēj piesaistīt skolēnus ar UDS. Ar pētījuma palīdzību tika noskaidrota skolēnu attieksme pret radošajām aktivitātēm angļu valodas stundās un secināts, ka skolēniem šāda veida aktivitātes ļoti patīk un ka tādā veidā iespējams piesaistīt ne tikai skolēnu ar UDS uzmanību, bet arī interesantākā veidā palīdzēt apgūt mācību vielu.en_US
dc.description.abstracthe aim of the Diploma Paper „Creative Approach in Teaching Grammar for Children with Attention Deficit Syndrome” is to find out the significance of creative approach in English grammar teaching for children with attention deficit syndrome (ADS). In the theoretical part of the Diploma Paper there is a study of ADS and its characteristics, possible causes and solutions; creative approach – definition and selection of creative exercises which are adapted for teaching English verb tenses; English grammar – one of the cornerstones in the English language acquisition. Within the Paper the author focuses more on a possible help which teachers can give, what kind of teaching, behavior controlling and attention attracting methods could be used. One of the given solutions working with children with ADS is to use more creative exercises, because this is one of the ways, how to attract pupil’s attention. A case study was carried out using such data gathering methods as: theoretical literature study, questionnaire, observation and document analysis. Findings reveal the possible answers to the research question – is it possible to attract pupils with ADS attention in English grammar teaching by using creative exercises. Research helped to find out pupils attitude to creative activities during English lessons and the author concluded that pupil’s like that kind of activities and this is not the only possible ways how to attract their attention, moreover, it helps them study English grammar in a more interesting way.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleRadoša pieeja gramatikas mācīšanā angļu valodā bērniem ar uzmanības deficīta sindromuen_US
dc.title.alternativeA creative approach to teaching grammar to children with ADSen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record