• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Rotaļu izmantošana fonētiski fonemātisko traucējumu novēršanai 5-6 gadus veciem bērniem

Thumbnail
Öffnen
299-10932-Cimermane_Kristine_kc06020.pdf (549.4Kb)
Autor
Cimermane, Kristīne
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Tūbele, Sarmīte
Datum
2009
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Darba nosaukums: Rotaļu izmantošana fonētiski fonemātisko traucējumu novēršanai 5 - 6 gadus veciem bērniem. Darbs sastāv no ievada, teorētiskās daļas, praktiskās daļas, nobeiguma un secinājumiem, 8 pielikumiem. Darba ievadā autore pamato izvēlētās tēmas aktualitāti un nozīmību savā darbā. Darba teorētiskā daļa balstās uz A. Ļubļinskas, I. Puškareva, G. Svences, A. Golubevas, D. Lieģenieces, I. Miltiņas, S. Tūbeles, T. Fiļičevas, G. Čirkinas, D.Dzinteres, R. Bošas u. c. teorētiskajām atziņām. Teorētiskajā daļā tika apskatīti un analizēti šādi jautājumi: 5 - 6 gadus vecu bērnu vispārīgās, pedagoģiski psiholoģiskās individuālās, kā arī valodas un runas attīstības īpatnības, galvenās teorētiskās atziņas par rotaļas nozīmi kā pirmskolas vecuma bērnu attīstības sekmētāju, kā arī tika analizēta rotaļas nozīme fonemātiskās uztveres pilnveidošanas darbībā. Teorētiski izzinātās atziņas palīdzēja izveidot rotaļu nodarbību sistēmu, kas palīdz attīstīt fonētiski fonemātisko uztveri pirmskolas vecuma bērniem un praktiski to lietot ne tikai pirmsskolas iestādē, bet arī ģimenē. Pētījuma praktiskajā daļā tika apsekota bērnu skaņu izruna, fonemātiskās uztveres līmenis mācību gada sākumā, veikts korekcijas darbs ar rotaļu palīdzību. Tiek apkopoti un analizēti rezultāti. Autore secina, ka aktivizējot fonemātisko uztveri, uzlabojas bērna fonemātiskā dzirde, nozīmīgs priekšnosacījums ir sadarbības veicināšana ar bērna ģimeni. Atslēgvārdi: pirmsskolas vecuma bērns, fonētiski fonemātiskie traucējumi, fonemātiskā uztvere, fonemātiskā dzirde, rotaļa.
 
The theme of paper: Use of plays for eliminating the phonetic – phonematic disturbances of 5 – 6 years old children The paper consists of an introduction, theoretical part, practical part, conclusions and 8 additions. In the introduction author fortifies urgency of theme. In the theoretical part are summarizes and analyze the thoughts of pedagogue and psychologists. The theoretical basement of paper is A. Lublynska, I. Pushkareva, G. Svence, A. Golubeva, D.Liegeniece, I. Miltinja, S. Tubele, T. Filjicheva, G. Tsirkina, D. Dzintere, and R. Bosha. In the theoretical part of paper are reweaves and analysis of commonly and individual development language of 5 – 6 years old children. There are theoretical researches of materials about using games and plays process of language activation in phonetic perception. The practical part of the research reveals how empirically tested game’s and plays impact preschool children’s language development and results. Results are united and analyzed. Key-words: preschool period, child, phonetic – phonematic disturbances, phonetic perception, phonetic audition, play.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/9861
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV