Show simple item record

dc.contributor.advisorKristovska, Inetaen_US
dc.contributor.authorArbidane, Ilzeen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:01:29Z
dc.date.available2015-03-23T13:01:29Z
dc.date.issued2006en_US
dc.identifier.other1567en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/9931
dc.description.abstractArbidane I. ( 2006. ) Vadītāja loma efektīva mācību procesa nodrošināšanā vidusskolā. Rīga: Latvijas Universitāte - 76 lpp., 10 att.,3 tab., bibl.58 nos. latviešu, angļu, krievu un vācu val. Darbs sastāv no ievada, divām daļām, nobeiguma un 8 pielikumiem. Darbā risināta vadītāja lomas efektīva mācību procesa nodrošināšanā vidusskolā problēma. Darba mērķis ir noteikt vadītāja galvenos darbības virzienus efektīva mācību procesa nodrošināšanā. Teorētiski pētnieciskā daļā dots efektīva mācību procesa raksturojums, sistematizētas un analizētas atziņas par organizācijas atvērtību kā efektīva mācību procesa pamatu, profesionālu vadītāju kā efektīva mācību procesa nodrošinātāju, pedagogu profesionālās kompetences pilnveidi kā efektīva mācību procesa rādītāju, inovācijām efektīvā mācību procesā un vadītāja darbību efektīva mācību procesa vadībā, kā arī vadītāja sadarbību ar skolotājiem, skolēniem un sabiedrību. Praktiski pētnieciskā daļā ir veikta efektīva mācību procesa izpēte un izvērtējums, analizēta vadītāja darbība reālajā skolas dzīvē. Nozīmīgākie secinājumi: vadītājam mērķtiecīgi virzot savu darbību, sadarbojoties ar skolotājiem, skolēniem un sabiedrību, tiek nodrošināts efektīvs mācību process vidusskolā. Darba novitāte. Autore ir izstrādājusi vadītāja darbības programmu efektīva mācību procesa nodrošināšanā, savijoties teorijai ar praktisko vadītāja darbību. Adresāti: izglītības darba vadītāji, skolotāji, maģistranti.en_US
dc.description.abstractArbidāne I.(2006)The Role of a Manager in Providing Effective Learning Process at Secondary School.Master paper.Rīga: University of. Latvia. 76 pp.,10 fig.,3 tab., 58 sources in she Latvian,English Russian and German languages. The paper consists of an introduction, two parts, conclusion and 8 appendices. The problem solved in the work is the role of a manager in providing effective learning process at Secondary school. The aim of the research is to define the main directions of practical activities and to work out the management program providing effective learning process at school. The effective learning process is characterized, the cognitions about organization openness as the basis of effective learning process, the role of professional manager in effective teaching process, teachers’ professional competence as the index of effective learning process, the role of innovations in learning process and manager’s collaboration with teachers, pupils and society are systematized and analyzed in the theoretical part of the research. The effective learning process as well as manager’s work at school is analyzed and evaluated in the practical part of the research. The most important conclusions are the following: planning the activities purposefully, manager provides effective learning process at school. Innovation is that the program providing effective learning process is worked out by the author. Target group: teachers, leaders of educational work.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleVadītāja loma efektīva mācību procesa nodrošināšanā vidusskolā.en_US
dc.title.alternativeTHe Role of a school principal ensuring an effective learning process at a secondary school.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record