dc.contributor.advisor | Tūbele, Sarmīte | en_US |
dc.contributor.author | Pērse, Ilona | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-03-23T13:01:35Z | |
dc.date.available | 2015-03-23T13:01:35Z | |
dc.date.issued | 2011 | en_US |
dc.identifier.other | 17680 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/9979 | |
dc.description.abstract | Savā diplomdarbā „ Stāstītprasmes pilnveidošana 5 – 6 gadus veciem bērniem ar valodas sistēmas nepietiekamu attīstību” autore Ilona Pērse pētīja 5 – 6 gadīgo bērnu ar VSNA stāstītprasmes pilnveidošanas iespējas, prasmi veidot atstāstījumu, radošus stāstus, priekšmetu aprakstu un prasmi veidot stāstījumu pēc sižeta sēriju attēliem.
Ievadā tika pamatota problēmas aktualitāte un izklāstīts pētījuma objekts, pētījuma priekšmets, pētījuma mērķis, hipotēze un uzdevumi, pētījumā izmantotās metodes, pētījuma bāze un norises laiks.
Teorētiskajā daļā apskatīta runas un valodas attīstība, valodas un izziņas darbības īpatnības 5 – 6 gadu veciem bērniem, runas attīstīšanas pamatvirzieni pirmsskolas izglītības programma stāstītmācīšanā un tās pilnveidošanas iespējas. Teorētiskajā daļā vēl aprakstīti bērni ar VSNA un koriģējoši attīstošā darbība stāstītprasmes pilnveidošanā 5 – 6 gadus veciem bērniem.
Praktiskajā daļā ir aprakstītas pētījumā izmantotās metodes un apkopoti koriģējoši attīstošās darbības rezultāti bērniem ar VSNA.
Atslēgas vārdi: stāstītprasme, pilnveidošana, valodas sistēmas nepietiekama attīstība. | en_US |
dc.description.abstract | In my diploma thesis „Improvement of telling skills for 5-6 year old children with undeveloped language system” author Ilona Pērse inquired 5-6 year old children with VSNA telling stories improvement posibilities, skill to make retelling, creative stories, object description and skill to create storie after series of pictures.
In introduction is justified actuality of problem and presented exploring object, purpose, hipotese and tasks, used methodes, exploring base and time of process.
In theoretic part are examined speaking and language developement, language and cognitive characteristics for 5-6 year old children, speech developement of key areas of pre-school program in teaching to telling stories and its potential of improving. The theoretical part has described children with VSNA and developing corrective action and improvement of telling stories for 5-6 year old children.
Practical part describes the study methods and are summarized in developing corrective action results in children with VSNA.
Key words: telling stories, improvement, language system underdevelopement. | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Pedagoģija | en_US |
dc.title | Stāstītprasmes pilnveidošana 5-6 gadus veciem bērniem ar valodas sistēmas nepietiekamu attīstību | en_US |
dc.title.alternative | Developing the story telling skills of 5-6 years old children with insufficient development of the language system | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | en_US |