Browsing by Author "Emkena, Kristīne"
Now showing items 1-2 of 2
-
Digitālā mārketinga speciālista kompetences uzņēmuma mārketinga darbības effektivitātes nodrošināšanas kontekstā.
Emkena, Kristīne (Latvijas Universitāte, 2017)Darba mērķis ir, pamatojoties uz teorētisko aspektu analīzi, uzņēmumu pārstāvju aptaujas rezultātiem, darba piedāvājumu kvalitatīvo kontentanalīzi un ekspertu intervijām, izpētīt un izanalizēt digitālā mārketinga speciālistam ... -
Satura mārketinga attīstība Latvijas tirgū.
Emkena, Kristīne (Latvijas Universitāte, 2015)Kristīne Emkena. Bakalaura darbs ,,Satura mārketinga attīstība Latvijas tirgū’’. Darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijā sniegtajām atziņām par satura mārketingu, kā arī uz interneta lietotāju aptaujas un ekspertu interviju ...