Satura mārketinga attīstība Latvijas tirgū.
Author
Emkena, Kristīne
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Date
2015Metadata
Show full item recordAbstract
Kristīne Emkena. Bakalaura darbs ,,Satura mārketinga attīstība Latvijas tirgū’’.
Darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijā sniegtajām atziņām par satura mārketingu, kā arī uz interneta lietotāju aptaujas un ekspertu interviju rezultātiem, novērtēt satura mārketinga izmantošanu Latvijas uzņēmumos un izstrādāt priekšlikumus tā pilnveidošanai.
Darba pirmajā nodaļā ir pētīti satura mārketinga teorētiskie aspekti, otrajā nodaļā ir izpētītas satura mārketinga attīstības tendences Latvijā un pasaulē, kā arī noskaidrots ekspertu viedoklis par satura mārketingu Latvijā, un 3. nodaļā ir ar speciāli izstrādātas aptaujas anketas palīdzību, iegūti un analizēti Latvijas iedzīvotāju interneta lietošanas paradumi satura mārketinga kontekstā.
Darba gaitā tika noskaidrots, ka satura mārketingam Latvijā ir iespējas attīstīties, jo ne visi uzņēmumi apzināti izmanto satura mārketingu.
Darba apjoms ir 72 lapaspuses. Tajā ir 32 attēli, 2 tabulas un 7 pielikumi.
Atslēgvārdi: satura mārketings, interneta mārketings, sociālie mediji, SEO, komentāru mārketings Kristine Emkena’s Bachelor Paper „Content Marketing development in Latvian Market”
The purpose of this work is to show the opportunities that digital content marketing gives to companies who use it.
The Main Goal of this Bachelor Paper is to evaluate the usage of Content marketing in the Market of Latvia based on different authors’ insights on Content marketing topic, expert interviews and Internet user survey.
Chapter 1 examines the theoretical aspects of Content marketing. Chapter 2 is about Content marketing trends in the world and in the Market of Latvia. The Chapter 3 is an analysis of a specially designed survey to get to know Latvian habits of internet usage in the Content marketing context.
Work showed that Content Marketing has the potential to develop in Latvia, because not all companies deliberately use it.
This Bachelor paper has 72 pages, 30 illustrations, 2 tables and 7 Appendix.
Key terms: Content marketing, Social Media marketing, Internet marketing, Search Engine Optimisation, Comment Marketing