Show simple item record

dc.contributor.advisorŠalkovska, Jeļenaen_US
dc.contributor.authorEmkena, Kristīneen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-08T01:07:03Z
dc.date.available2015-07-08T01:07:03Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other47795en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/30388
dc.description.abstractKristīne Emkena. Bakalaura darbs ,,Satura mārketinga attīstība Latvijas tirgū’’. Darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijā sniegtajām atziņām par satura mārketingu, kā arī uz interneta lietotāju aptaujas un ekspertu interviju rezultātiem, novērtēt satura mārketinga izmantošanu Latvijas uzņēmumos un izstrādāt priekšlikumus tā pilnveidošanai. Darba pirmajā nodaļā ir pētīti satura mārketinga teorētiskie aspekti, otrajā nodaļā ir izpētītas satura mārketinga attīstības tendences Latvijā un pasaulē, kā arī noskaidrots ekspertu viedoklis par satura mārketingu Latvijā, un 3. nodaļā ir ar speciāli izstrādātas aptaujas anketas palīdzību, iegūti un analizēti Latvijas iedzīvotāju interneta lietošanas paradumi satura mārketinga kontekstā. Darba gaitā tika noskaidrots, ka satura mārketingam Latvijā ir iespējas attīstīties, jo ne visi uzņēmumi apzināti izmanto satura mārketingu. Darba apjoms ir 72 lapaspuses. Tajā ir 32 attēli, 2 tabulas un 7 pielikumi. Atslēgvārdi: satura mārketings, interneta mārketings, sociālie mediji, SEO, komentāru mārketingsen_US
dc.description.abstractKristine Emkena’s Bachelor Paper „Content Marketing development in Latvian Market” The purpose of this work is to show the opportunities that digital content marketing gives to companies who use it. The Main Goal of this Bachelor Paper is to evaluate the usage of Content marketing in the Market of Latvia based on different authors’ insights on Content marketing topic, expert interviews and Internet user survey. Chapter 1 examines the theoretical aspects of Content marketing. Chapter 2 is about Content marketing trends in the world and in the Market of Latvia. The Chapter 3 is an analysis of a specially designed survey to get to know Latvian habits of internet usage in the Content marketing context. Work showed that Content Marketing has the potential to develop in Latvia, because not all companies deliberately use it. This Bachelor paper has 72 pages, 30 illustrations, 2 tables and 7 Appendix. Key terms: Content marketing, Social Media marketing, Internet marketing, Search Engine Optimisation, Comment Marketingen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.subjectsatura mārketingsen_US
dc.subjectinterneta mārketingsen_US
dc.subjectsociālie medijien_US
dc.subjectkomentāru mārketingsen_US
dc.subjectSEOen_US
dc.titleSatura mārketinga attīstība Latvijas tirgū.en_US
dc.title.alternativeContent Marketing development in Latvian Market.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record