• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр по автору 
  •   Главная
  • Просмотр по автору
  •   Главная
  • Просмотр по автору
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Просмотр по автору "Hačatrjana, Liena"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Отсортировать по:

Порядку:

Результатам:

Отображаемые элементы 1-11 из 11

  • названию
  • дате публикации
  • дате утверждения
  • по возрастанию
  • по убыванию
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Apzinātības un dinamiskās pauzes vidusskolā 

      Rokpelne, Inga (Latvijas Universitāte, 2024)
      Diplomdarbs “Apzinātības un dinamiskās pauzes vidusskolā” tika izstrādāts, ņemot vērā iepriekšējo autores pieredzi un jaunākos pētījumus un metodiskos ieteikumus pedagoģiskajā darbā. Kā darba mērķis tika izvirzīts izpētīt ...
    • Dzīvesspēka un veselības uzvedības saistības cilvēkiem ar dažādu pietuvinātību traumatiskām pieredzēm 

      Minajeva, Ilva (Latvijas Universitāte, 2025)
      Bakalaura darba mērķis bija noskaidrot dzīvesspēka un veselības uzvedības saistības cilvēkiem ar dažādu pietuvinātību traumatiskām pieredzēm. Pētījuma izlasi veido 102 respondenti 19-59 g.v. Datu ievākšanai izmantotie ...
    • Kognitīvās slodzes saistība ar akadēmisko prokrastināciju studentiem 

      Klievēna, Katrīna Marta (Latvijas Universitāte, 2025)
      Darba mērķis bija noskaidrot, vai, pieaugot vispārējai kognitīvajai slodzei (KS) semestra noslēgumā, studentiem paaugstinās subjektīvi novērtēti akadēmiskās prokrastinācijas (AP) un mentālās piepūles (MP) rādītāji. Pētījums ...
    • Komplekso problēmu risināšanas prasmju saistība ar kognitīvajām spējām un vadības funkcijām skolēniem 16-19 gadu vecumā 

      Hačatrjana, Liena (Latvijas Universitāte, 2018)
      Promocijas darba mērķis: izpētīt sakarības starp komplekso problēmu risināšanas prasmēm, kognitīvajām spējām un vadības funkcijām vidusskolas skolēniem vecumā no 16 līdz 19 gadiem. Pētījumā tika mērīti problēmu risināšanas ...
    • Mājmācībā esošu bērnu uzvedības, emocionālās un sociālās problēmas salīdzinājumā ar bērniem vispārizglītojošajā skolu sistēmā 

      Adžarbaja, Andrea (Latvijas Universitāte, 2025)
      Pētījuma mērķis bija salīdzināt mājmācībā un vispārizglītojošā skolā izglītojošos bērnus (N = 70) pēc vecāku ziņotajām uzvedības un sociāli emocionālajām problēmām. Izlasi veidoja 40 mājmācības (24 zēni, 16 meitenes; M = ...
    • Pašefektivitāte, darba un privātās dzīves līdzsvars un darbinieku labbūtības rādītāji saistībā ar attālinātā darba biežumu 

      Simsone, Beāte (Latvijas Universitāte, 2024)
      Pētījuma mērķis - izpētīt, vai pastāv saistības starp vidēji attālināti strādāto dienu skaitu nedēļā un darbinieku pašefektivitāti, darba un privātās dzīves līdzsvaru un labbūtības rādītājiem. Pētījuma jautājums - “Vai ...
    • Piesaistes stila un antropomorfisma saistība ar tendenci uzkrāt lietas 

      Jekste, Kristīne (Latvijas Universitāte, 2025)
      Šī darba mērķis bija noskaidrot, kāda saistība pastāv starp pieaugošo piesaistes stilu, antropomorfismu un tieksmi uzkrāt lietas. Pētījuma izlasi veidoja 100 dalībnieki, vecumā no 18-60 gadiem (M= 35, SD=0,98), no kuriem ...
    • Saistības starp metakognitīvo prasmju izpratni un akadēmiskā stresa pieredzi jauniešiem vecumā no 16 līdz 19 gadiem ar un bez mūzikas izglītības 

      Rožkalne, Renāte (Latvijas Universitāte, 2025)
      Darba mērķis ir noskaidrot kādas saistības pastāv starp akadēmiskā stresa uztveri un metakognitīvās izpratnes līmeni, pusaudžos no 16 līdz 19 gadu vecumam. 68 skolnieki, tostarp 30 vīrieši un 38 sievietes piedalījās pētījumā. ...
    • Skolēnu kognitīvo spēju un akadēmisko sasniegumu saistība ar ilgtermiņa Covid-19 simptomiem 

      Iltners, Mārtiņš (Latvijas Universitāte, 2023)
      Pētot, kā skolēnu ilgtermiņa Covid-19 simptomātikā balstīts pašnovērtējums ir saistīts ar kognitīvajām spējām (mērītas ar verbālās spriešanas, vizuāli telpiskās domāšanas, mentālās rotācijas spēju un darba atmiņas apjoma ...
    • Trauksmes un depresijas simptomi pusaudžiem COVID–19 pandēmijas laikā 

      Dumpe, Jolanta (Latvijas Universitāte, 2022)
      Pētījuma mērķis bija izpētīt jūtas un darbības, kuras liecina par trauksmes pastāvēšanu un depresijas simptomus pusaudžiem mācoties attālināti un mācoties klātienē. Datu ievākšanai tika izmantota Reinolda un Ričmonda ...
    • UDHS pazīmju saistība ar laika plānošanu un stresa pārvarēšanas stratēģijām pieaugušajiem 

      Lavrenčuka, Alisa (Latvijas Universitāte, 2025)
      Bakalaura darba mērķis bija noskaidrot UDHS pazīmju saistību ar laika plānošanu un stresa pārvarēšanas stratēģijām pieaugušajiem. Pētījumā piedalījās 101 dalībnieks vecumā no 18 līdz 65 gadiem. Pētījumā tika izmantotas ...

      University of Latvia
      Контакты | Отправить отзыв
      Theme by 
      @mire NV
       

       

      Просмотр

      Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематика

      Моя учетная запись

      Войти

      University of Latvia
      Контакты | Отправить отзыв
      Theme by 
      @mire NV