Now showing items 1-7 of 7

    • Banku klientu lojalitātes programmas izmantošana ilgtermiņa attiecību veidošanai ar klientiem. 

      Bičkova, Nadežda (Latvijas Universitāte, 2015)
      Maģistra darbs „Banku klientu lojalitātes programmas izmantošana ilgtermiņa attiecību veidošanai ar klientiem”. Darba autore Nadežda Bičkova. Maģistra darba ietvaros ir veikta analīze par Latvijas komercbanku tirgū pastāvošo ...
    • Ekonomika. Vadības zinātne 

      Latvijas Universitāte (2008)
    • Finanšu inovācijas un to attīstība Latvijā. 

      Ivanova, Dīna (Latvijas Universitāte, 2017)
      Bakalaura darba temats ir Finanšu inovācijas un to attīstība Latvijā. Darbs veidots no divām daļām – teorētiskās un praktiskās un darba mērķis ir, pamatojoties uz Latvijas piecu populārāko komercbanku oficiāli pieejamās ...
    • Komercbanku attīstības stratēģijas ārējos tirgos un to ietekmējoši faktori 

      Bušujeva, Santa (Latvijas Universitāte, 2016)
      Maģistra darbā “Komercbanku attīstības stratēģijas ārējos tirgos un to ietekmējoši faktori” tika apskatīta Eiropas un Latvijas banku industrijas attīstība. Maģistra darba mērķis ir iepazīties ar stratēģijas izveides un ...
    • Latvijas komercbanku kredītportfeļu analīze 

      Leipciga, Jeļena (Latvijas Universitāte, 2024)
      Bakalaura darba tēma ir “Latvijas komercbanku kredītportfeļu analīze” Darba mērķis ir, balstoties uz banku publiski pieejamiem datiem, veikt Latvijas komercbanku kredītportfeļa izmaiņu tendenču analīzi no 2012. gada līdz ...
    • Privātpersonu banku kreditēšanas analīze Latvijā 

      Godkalne, Evija (Latvijas Universitāte, 2023)
      Piecu gadu laikā Latvijā ir nācies piedzīvot vairākus ekonomikas satricinājumus, kas viennozīmīgi ietekmēja arī kreditēšanas nozari valstī. Ja no 2018. līdz 2019.gadam valstī tika novērota strauja ekonomikas attīstība un ...
    • Zīmola maiņa banku sektorā un tās ietekme uz patērētāju uzvedību Latvijas tirgū. 

      Zimeta, Viktorija (Latvijas Universitāte, 2018)
      Maģistra darba tēma ir „Zīmola maiņa banku sektorā un tās ietekme uz patērētāju uzvedību Latvijas tirgū”. Darba mērķis ir, pamatojoties uz teorētiskajiem aspektiem par zīmola maiņas ietekmi uz patērētāju uzvedību, kā arī ...