Now showing items 1-6 of 6

    • E-pasta klientu spraudņu izstrādes salīdzinājums 

      Beināre, Anitra Adriāna (Latvijas Universitāte, 2024)
      Šī maģistra darba ietvaros tiek analizēta pašreizējā e-pasta ekosistēma, īpaši pievēršot uzmanību e-pasta funkcionalitātei, e-pasta klientu iespējām, tai skaitā spraudņu integrāciju. Darbā tiek salīdzināti Gmail un Outlook ...
    • E-pasta pakalpojumu nodrošināšanas platformas "cartero.io" prototipa izstrāde 

      Pliska, Georgijs (Latvijas Universitāte, 2019)
      Kvalifikācijas darba mērķis ir aprakstīt e-pasta pakalpojumu nodrošināšanas platformas “cartero.io” prototipa izstrādi. Prototipa mērķis ir parādīt kā var izskatīties un funkcionēt sistēma, kura ļautu jebkurai personai, ...
    • Epistolārā žanra pārveide Sesilijas Ahernas romānā “Līdz varavīksnei” 

      Puriņa, Agnese (Latvijas Universitāte, 2017)
      Bakalaura darbs ar nosaukumu Epistolārā žanra pārveide Sesilijas Ahernas romānā ''Līdz varavīksnei'' pēta jaunāko mediju komunikācijas līdzekļu: e-pasta un tērzēšanas ziņu ietekmi uz epistulāro žanru Sesilijas Ahernas ...
    • ES un ASV kiberdrošības politikas veidošanas salīdzinājums laika posmā 2016.-2020. gadam 

      Rupeika, Kristiāna (Latvijas Universitāte, 2021)
      Darbā tiek aplūkotas ES un ASV kiberdrošības politikas izmaiņas laika posmā 2016.-2020.gadam. Kā mērķis tiek izvirzīta kiberdrošības politikas veidošana ASV un ES pēc 2016.gada ASV prezidenta vēlēšanām, lai noskaidrotu, ...
    • Sistēmas “Klientu mierinātājs” izstrāde 

      Ustupe, Sintija (Latvijas Universitāte, 2017)
      Šajā programmatūras prasību specifikācijā un programmatūras projektējuma aprakstā tiek aprakstīta sistēma “Client Calmer”, kas ļauj klientiem saņemt automātiskos e-pastus par uzdevumu virzību un norises gaitu, kas pieder ...
    • Zīmola "Wolt" digitālā mārketinga komunikācijas analīze 

      Siņavska, Anete Elīna (Latvijas Universitāte, 2019)
      Bakalaura darbs „Zīmola „Wolt” digitālā mārketinga komunikācijas analīze” izstrādāts ar mērķi noskaidrot, kādi ir digitālie mārketinga rīki, ar ko mūsdienu uzņēmumi cenšas sasniegt auditoriju, un kā tie tiek pielietoti, ...