• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Zīmola "Wolt" digitālā mārketinga komunikācijas analīze

Thumbnail
View/Open
309-71774-Sinavska_Anete.Elina_as16202.pdf (3.070Mb)
Author
Siņavska, Anete Elīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Date
2019
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darbs „Zīmola „Wolt” digitālā mārketinga komunikācijas analīze” izstrādāts ar mērķi noskaidrot, kādi ir digitālie mārketinga rīki, ar ko mūsdienu uzņēmumi cenšas sasniegt auditoriju, un kā tie tiek pielietoti, lai uzrunātu mērķauditoriju. Šis pētnieciskais darbs sastāv no trīs daļām: teorētiskās daļas, kur tiek apkopota informācija par zīmolu, digitālo mārketingu un patērētāja uzvedību, metodoloģiskās daļas, kur tiek skaidrota katra izvēlētā pētnieciskās metodes – intervija, kvalitatīvā un kvanatitatīvā kontentanalīze un aptauja, un empīriskās daļa, kur tiek atspoguļoti iegūtie rezultāti un izvirzīti galvenie secinājumi. Apkopojot bakalaura darba rezultātus, var secināt, ka uzņēmums „Wolt” aktīvi izmanto sociālo mediju mārketingu, e-pasta mārketingu, satura mārketingu un maksas reklamēšanas iespējas, lai digitālajā vidē sasniegtu mērķauditoriju, sasniedzot lielāku daudzumu tieši ar sponsorēto saturu un sociālajiem medijiem, un katrs digitālā mārketinga kanāls tiek izmantots ar savu mērķi. Atslēgvārdi: „Wolt”, zīmols, digitālā mārketinga komunikācija, sociālie mediji, e-pasts, blogs, patērētājs.   soci
 
Bachelor Thesis „Digital marketing communication analysis of the brand „Wolt”” is made to find out how Wolt's digital marketing activities interact with its target audience. This research consists of three parts: the theoretical part, where the information about the brand, digital marketing and the behavior of the consumer is gathered, the methodological part explaining each selected research method – interview, qualitative and quantifiable content analysis and survey, and the empirical part where the results are presented and the main conclusions are drawn. Summarizing the results of the research work, it can be concluded that Wolt actively uses social media marketing, e-mail marketing, content marketing and performance marketing to reach the target audience in the digital environment, reaching a higher volume with sponsored content and social media, and each digital marketing channel is used for its purpose. Keywords: „Wolt”, brand, digital marketing communication, social media, e-mail, blog, consumer.  
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/47992
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV