Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorStašāne, Lolita
dc.contributor.authorSiņavska, Anete Elīna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2019-06-30T01:13:42Z
dc.date.available2019-06-30T01:13:42Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other71774
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/47992
dc.description.abstractBakalaura darbs „Zīmola „Wolt” digitālā mārketinga komunikācijas analīze” izstrādāts ar mērķi noskaidrot, kādi ir digitālie mārketinga rīki, ar ko mūsdienu uzņēmumi cenšas sasniegt auditoriju, un kā tie tiek pielietoti, lai uzrunātu mērķauditoriju. Šis pētnieciskais darbs sastāv no trīs daļām: teorētiskās daļas, kur tiek apkopota informācija par zīmolu, digitālo mārketingu un patērētāja uzvedību, metodoloģiskās daļas, kur tiek skaidrota katra izvēlētā pētnieciskās metodes – intervija, kvalitatīvā un kvanatitatīvā kontentanalīze un aptauja, un empīriskās daļa, kur tiek atspoguļoti iegūtie rezultāti un izvirzīti galvenie secinājumi. Apkopojot bakalaura darba rezultātus, var secināt, ka uzņēmums „Wolt” aktīvi izmanto sociālo mediju mārketingu, e-pasta mārketingu, satura mārketingu un maksas reklamēšanas iespējas, lai digitālajā vidē sasniegtu mērķauditoriju, sasniedzot lielāku daudzumu tieši ar sponsorēto saturu un sociālajiem medijiem, un katrs digitālā mārketinga kanāls tiek izmantots ar savu mērķi. Atslēgvārdi: „Wolt”, zīmols, digitālā mārketinga komunikācija, sociālie mediji, e-pasts, blogs, patērētājs.   soci
dc.description.abstractBachelor Thesis „Digital marketing communication analysis of the brand „Wolt”” is made to find out how Wolt's digital marketing activities interact with its target audience. This research consists of three parts: the theoretical part, where the information about the brand, digital marketing and the behavior of the consumer is gathered, the methodological part explaining each selected research method – interview, qualitative and quantifiable content analysis and survey, and the empirical part where the results are presented and the main conclusions are drawn. Summarizing the results of the research work, it can be concluded that Wolt actively uses social media marketing, e-mail marketing, content marketing and performance marketing to reach the target audience in the digital environment, reaching a higher volume with sponsored content and social media, and each digital marketing channel is used for its purpose. Keywords: „Wolt”, brand, digital marketing communication, social media, e-mail, blog, consumer.  
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectWolt
dc.subjectzīmols
dc.subjectdigitālā mārketinga komunikācija
dc.subjectsociālie mediji
dc.subjecte-pasts
dc.titleZīmola "Wolt" digitālā mārketinga komunikācijas analīze
dc.title.alternativeDigital marketing communication analysis of the brand "Wolt"
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию