Browsing by Subject "grupu darbs"
Now showing items 1-14 of 14
-
5. klases skolēnu iekļaušanās grupu darbā dzimtās valodas stundā
(Latvijas Universitāte, 2018)Dimplomdarba tēma: 5. klases skolēnu iekļaušanās grupu darbā dzimtās valodas stundā. Dimplodarba mērķis ir izpētīt pedagoģiskos līdzekļus bērnu iekļaušanās veicināšanai grupu darbā dzimtas valodas stundas. Diplomdarbs ... -
Diskusijas prasmju sekmēšana V. Šekspīra lugas "Romeo un Džuljeta" apguvē 10.klasē
(Latvijas Universitāte, 2022)Bakalaura darbs “Diskusijas prasmju sekmēšana V. Šekspīra lugas "Romeo un Džuljeta" apguvē 10. klasē” izstrādāts ar mērķi pētīt diskusijas prasmju sekmēšanas iespējas V. Šekspīra lugas "Romeo un Džuljeta" apguves procesā ... -
Grupu darba metode skolēnu uzmanības noturības veicināšanai vēstures stundās 7. klasei
(Latvijas Universitāte, 2025)Diplomdarbs “Grupu darba izmantošana skolēnu uzmanības noturības veicināšanai vēstures stundās 7. klasei” ir izstrādāts, kā empīriskā pētījuma rezultāts, pētot skolēnu grupu darbu mācību stundās no 10.02.2025.-21.04.2025. ... -
Grupu darbs 7. klases skolēnu problēmsituāciju risināšanas veicināšanai matemātikā
(Latvijas Universitāte, 2025)Diplomdarba mērķis ir izstrādāt stundu plānus un izpētīt grupu darba ietekmi uz 7. klases skolēnu problēmsituāciju risināšanas prasmju attīstību matemātikā. Darba teorētiskajā daļā analizētas grupu darba metodes un ... -
Grupu darbs 7.klases matemātikas stundās
(Latvijas Universitāte, 2025)Pieredzes darbā “Grupu darbs 7.klases matemātikas stundās” tiek analizēta un praktiski pētīta grupu darba nozīme skolēnu savstarpējās sadarbības, komunikācijas un aktīvas iesaistes veicināšanā mācību procesā. Darba ... -
Grupu darbs skolēnu sadarbības prasmju pilnveidei ķīmijā 8. klasē
(Latvijas Universitāte, 2025)Grupu darbs sadarbības prasmju pilnveidei ķīmijā 8. klasē. Zvīgulis J., darba vadītājs doc., Dr. chem. J. Logins. Diplomdarbs – skolotāja pieredzes darbs, 39 lappuses, 20 attēli, 4 tabulas,14 literatūras avoti, 14 ... -
Grupu darbu organizēšana gleznošanas un veidošanas apguvē mākslas skolā
(Latvijas Universitāte, 2018)Diplomdarba tēma ir “Grupu darbu organizēšana gleznošanas un veidošanas apguvē mākslas skolā’’ un tā mērķis ir izpētīt grupu darba organizēšanas iespējas mākslas skolā gleznošanas un veidošanas apguvē. Diplomdarbā tiek ... -
Grupveida sadarbības modeļa izmantošana runāšanas prasmju attīstībai 9. klašu skolēniem krievu valodas kā 2. svešvalodas mācību stundās
(Latvijas Universitāte, 2022)Diplomdarba pētījuma mērķis ir grupu sadarbības modeļa izmantošanas izpēte un tā nozīme runāšanas prasmju attīstībā 9.klašu skolēniem krievu valodas kā svešvalodas mācību stundās. Runātprasme svešvalodas apguvē ir viens ... -
Jaunāko klašu skolēnu sadarbību veicinošas interaktīvās mācību metodes
(Latvijas Universitāte, 2019)Darba autors: Liene Balcere Bakalaura darbs: Jaunāko klašu skolēnu sadarbību veicinošas interaktīvas mācību metodes Darba apjoms: 61.lpp., 22 attēli., 2 tabulas, 39 izmantotās literatūras vienības. Pētījuma objekts: ... -
Mācīšanās no vienaudžiem kā viena no iespējām lasītprasmes apguvē 5-6 gadu veciem bērniem pirmsskolā
(Latvijas Universitāte, 2022)Darba tēma: Mācīšanās no vienaudžiem kā viena no iespējām lasītprasmes apguvē 5-6 gadu veciem bērniem pirmsskolā Darba autore: Rasa Celitāne Darba zinātniskā vadītāja: profesore, Dr. pead. Baiba Kaļķe Darba apjoms: 78 lpp. ... -
Metodiskas rekomendācijas jēgpilnai grupu darbu izmantošanai piektās klases mācību tematos
(Latvijas Universitāte, 2024)Metodiskas rekomendācijas jēgpilnai grupu darba izmantošanai matemātikā 5.klasei nodrošina, kā efektīvi organizēt un vadīt grupu darbu. Pētniece izstrādāja metodiskos materiālus ar mērķi palīdzēt matemātikas skolotājiem ... -
Pašvadītas mācīšanās prasmju apguves pilnveide sociālo zinību un vēstures mācību stundās 6.klasē
(Latvijas Universitāte, 2022)Skolotāja pieredzes darbā “Pašvadītas mācīšanās prasmju apguves pilnveide sociālo zinību un vēstures mācību stundās 6. klasē” ir apkopota pieredze, kas gūta 2021./2022. mācību gada otrā semestra laikā. Tā kā attālināto ... -
Plakāta kā vizualizācijas līdzekļa izmantošana bioloģijas apguvē pamatskolā
(Latvijas Universitāte, 2019)Darbā analizēta plakāta izveide bioloģijas apguvē pamatskolā, ar mērķi panākt skolēnu efektīvāku kognitīvo un sociālo spēju pielietojumu. Mērķa sasniegšanai ir izveidoti un aprobēti divi mācību stundu plāni, kā arī izveidots ... -
Skolēnu pašvērtējuma veicināšana sociālo zinību un vēstures stundās 6.klasē
(Latvijas Universitāte, 2023)Darba autore ir Latvijas Universitātes pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātes studente Inese Adomena- Matuseviča. Diplomdarbs ir par skolēnu pašvērtējuma veicināšanu sociālo zinību un vēstures stundās 6. klasēs. ...