Browsing by Subject "uzņēmuma tēls"
Now showing items 1-4 of 4
-
Parfimērijas veikala “Crème de la Crème” tēls un to ietekmējošie faktori.
(Latvijas Universitāte, 2023)Bakalaura darba “Parfimērijas veikala “Crème de la Crème” tēls un to ietekmējošie faktori” mērķis ir, pamatojoties uz teorētiskajiem zīmola veidošanas faktoriem, esošo klientu aptaujas un veikala intervijas rezultātiem, ... -
Rīgas Pašvaldības SIA "Rīgas satiksme" komunikācija sociālajos medijos “Facebook” un "Twitter" 2018.gadā
(Latvijas Universitāte, 2019)Bakalaura darbā “Rīgas pašvaldības SIA "Rīgas satiksme" komunikācija sociālajos medijos “Facebook” un "Twitter" 2018.gadā” tiek aprakstīta uzņēmuma komunikācija, tēla jēdziens un kāda veida saturu uzņēmums ir komunicējis ... -
Sporta kluba "Reaktors" komunikācija sociālajos tīklos un tās novērtējums dažādās mērķa grupās
(Latvijas Universitāte, 2016)Bakalaura darba „Sporta kluba „Reaktors” komunikācija sociālajos tīklos un tās novērtējums dažādās mērķa grupās” mērķis ir noskaidrot, kā sporta klubs “Reaktors” izmanto sociālo tīklu Facebook.com kā veselīga dzīvesveida ... -
Uzņēmuma tēla ietekme uz zīmola popularitāti, pamatojoties uz "Nike Inc." kompānijas piemēru.
(Latvijas Universitāte, 2015)Šī diplomdarba tēmas aktualitāti nosaka tas, ka pētījumi un praktiskā pieredze parāda, ka mūsdienās veiksmīgai kompānijai ir jābūt zīmola stratēģijai, kas ir virzīta uz patērētāja uzticības veidošanu. Tā kā zīmola „vērtību” ...