• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Rīgas Pašvaldības SIA "Rīgas satiksme" komunikācija sociālajos medijos “Facebook” un "Twitter" 2018.gadā

Thumbnail
Öffnen
309-71723-Birze_Paula.Baiba_pb16022.pdf (1.894Mb)
Autor
Birze, Paula Baiba
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Priedīte, Krista Luīze
Datum
2019
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Bakalaura darbā “Rīgas pašvaldības SIA "Rīgas satiksme" komunikācija sociālajos medijos “Facebook” un "Twitter" 2018.gadā” tiek aprakstīta uzņēmuma komunikācija, tēla jēdziens un kāda veida saturu uzņēmums ir komunicējis saviem klientiem sociālo mediju kontos Facebook un Twitter. Darba mērķis ir noskaidrot, kāda ir uzņēmuma “Rīgas satiksme” komunikācija ar saviem sekotājiem iepriekšminētajos sociālajos tīklos un kā komunikācija ietekmē uzņēmuma tēlu, laika periodā no 2018. gada 1.janvāra līdz tā paša gada 31.decembrim. Darba teorētiskajā daļā tiek aplūkoti temati, kā: sabiedrisko attiecību jēdziens, sociālo mediju definīcijas, uzņēmuma tēla jēdziens. Empīriskajā daļā tika veikta kontentanalīze uzņēmuma sociālo mediju kontos Facebook un Twitter, kā arī veikta intervija ar SIA “Rīgas satiksme” sabiedrisko attiecību nodaļas vadītāju Baibu Bartaševiču -Feldmani.
 
In bachelor’s thesis, “Communication by Riga Municipality “Rīgas satiksme” Ltd. In social media “Facebook” and “Twitter” in 2018”, describes the company’s communication, image concept and what kind of content has been communicated to its customers within the social media platforms Facebook and Twitter. The aim fot this thesis is to find out what kind of communication has been published by “Rīgas satiksme” Ltd. with its followers on the social media networks mentioned above and how it has affected the image of the company, during the period form January 1st, 2018 to December 31st of the same yearr. The theoretical part of the thesis deals with topics such as: the concept of public relations, the definitions of social media, the concept of image of the company. The emperical section is mad eof content analysis of the company’s social media accounts on Facebook and Twitter, as well as an interview with Baibu Bartaševiču -Feldmani, who is the head of the public relations department in “Rīgas satiksme” Ltd.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/47982
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV