Show simple item record

dc.contributor.advisorPriedīte, Krista Luīze
dc.contributor.authorBirze, Paula Baiba
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2019-06-30T01:13:37Z
dc.date.available2019-06-30T01:13:37Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other71723
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/47982
dc.description.abstractBakalaura darbā “Rīgas pašvaldības SIA "Rīgas satiksme" komunikācija sociālajos medijos “Facebook” un "Twitter" 2018.gadā” tiek aprakstīta uzņēmuma komunikācija, tēla jēdziens un kāda veida saturu uzņēmums ir komunicējis saviem klientiem sociālo mediju kontos Facebook un Twitter. Darba mērķis ir noskaidrot, kāda ir uzņēmuma “Rīgas satiksme” komunikācija ar saviem sekotājiem iepriekšminētajos sociālajos tīklos un kā komunikācija ietekmē uzņēmuma tēlu, laika periodā no 2018. gada 1.janvāra līdz tā paša gada 31.decembrim. Darba teorētiskajā daļā tiek aplūkoti temati, kā: sabiedrisko attiecību jēdziens, sociālo mediju definīcijas, uzņēmuma tēla jēdziens. Empīriskajā daļā tika veikta kontentanalīze uzņēmuma sociālo mediju kontos Facebook un Twitter, kā arī veikta intervija ar SIA “Rīgas satiksme” sabiedrisko attiecību nodaļas vadītāju Baibu Bartaševiču -Feldmani.
dc.description.abstractIn bachelor’s thesis, “Communication by Riga Municipality “Rīgas satiksme” Ltd. In social media “Facebook” and “Twitter” in 2018”, describes the company’s communication, image concept and what kind of content has been communicated to its customers within the social media platforms Facebook and Twitter. The aim fot this thesis is to find out what kind of communication has been published by “Rīgas satiksme” Ltd. with its followers on the social media networks mentioned above and how it has affected the image of the company, during the period form January 1st, 2018 to December 31st of the same yearr. The theoretical part of the thesis deals with topics such as: the concept of public relations, the definitions of social media, the concept of image of the company. The emperical section is mad eof content analysis of the company’s social media accounts on Facebook and Twitter, as well as an interview with Baibu Bartaševiču -Feldmani, who is the head of the public relations department in “Rīgas satiksme” Ltd.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectRīgas pašvaldības SIA “Rīgas satiksme
dc.subjectFacebook
dc.subjectTwitter
dc.subjectuzņēmuma tēls
dc.titleRīgas Pašvaldības SIA "Rīgas satiksme" komunikācija sociālajos medijos “Facebook” un "Twitter" 2018.gadā
dc.title.alternativeCommunication by Riga Municipality “Rīgas satiksme" Ltd. in social media “Facebook” and “Twitter” in 2018
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record