Search
Now showing items 1-5 of 5
Sevis reprezentēšana sociālajā tīklā Facebook: sporta deju pāru piemērs
(Latvijas Universitāte, 2019)
Bakalaura darba tēma ir – Sevis reprezentēšana sociālajā tīklā Facebook: sporta deju pāru piemērs. Pētījuma problēma- sociālajā tīklā Facebook ikviens cilvēks veido savu virtuālo tēlu/identitāti, tāpēc svarīgi noskaidrot, ...
"Facebook" komunikācija kā mārketinga instruments jaunu klientu piesaistei: "MyFitness" un "Lemon Gym" gadījums
(Latvijas Universitāte, 2019)
Bakalaura darba nosaukums ir ““Facebook” komunikācija kā mārketinga instruments jaunu klientu piesaistei: “MyFitness” un “Lemon Gym” gadījums”. Darbs ir izstrādāts ar mērķi apskatīt, analizēt un salīdzināt sporta klubu ...
Rīgas Pašvaldības SIA "Rīgas satiksme" komunikācija sociālajos medijos “Facebook” un "Twitter" 2018.gadā
(Latvijas Universitāte, 2019)
Bakalaura darbā “Rīgas pašvaldības SIA "Rīgas satiksme" komunikācija sociālajos medijos “Facebook” un "Twitter" 2018.gadā” tiek aprakstīta uzņēmuma komunikācija, tēla jēdziens un kāda veida saturu uzņēmums ir komunicējis ...
Sevis prezentēšana sociālajos tīklos: Andra Kiviča gadījuma analīze
(Latvijas Universitāte, 2019)
Bakalaura darba “Sevis prezentēšana sociālajos tīklos: Andra Kiviča gadījuma analīze” mērķis ir noskaidrot Andra Kiviča prezentēšanas veidus sociālajos tīklos un lietotāju attieksmes pret tiem. Pētījuma problēma – Andris ...
Mārketinga komunikācija sociālajos tīklos "Facebook" un "Instagram": DUS "Virši-A" gadījums
(Latvijas Universitāte, 2019)
Bakalaura darba tēma ir „Mārketinga komunikācija sociālajos tīklos „Facebook” un „Instagram”: DUS „Virši-A” gadījums”. Darba mērķis ir izpētīt un izanalizēt šīs degvielas uzpildes stacijas veidoto komunikāciju sociālajos ...