Mārketinga komunikācija sociālajos tīklos "Facebook" un "Instagram": DUS "Virši-A" gadījums
Author
Kurpnieks, Kaspars
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Latkovska, Inga
Date
2019Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir „Mārketinga komunikācija sociālajos tīklos „Facebook” un „Instagram”: DUS „Virši-A” gadījums”. Darba mērķis ir izpētīt un izanalizēt šīs degvielas uzpildes stacijas veidoto komunikāciju sociālajos tīklos Facebook un Instagram un uzzināt respondentu viedokli par sociālo tīklu lietošanas paradumiem, viedokli par uzņēmumu komunikāciju sociālajos tīklos, kā arī – viedokli par DUS “Virši-A” veidoto saturu. Darba teorētiskā daļa sastāv no nodaļām par mārketingu, mārketinga komunikāciju, uzņēmuma mārketinga komunikāciju, iegrēto mārketinga komunikāciju, sociālajiem tīkliem un mārketingu tajos. Darbā tika secināts, ka DUS „Virši-A” komunikāciju veido aktīvi, pastāvīgi un vienmērīgi, turklāt, veidotais saturs atbilst respondentu sniegtajām atbildēm uz jautājumiem, kuri tika veidoti balstoties uz kontentanalīzē veiktā pētījuma rezultātiem. Bachelor's thesis title is „Petrol station "Virši-A" marketing communication in social networks "Facebook" and "Instagram"”. The thesis aims is to explore and analyse the communication made by this petrol station on social networks on Facebook and Instagram and to find out respondents social networking habits. Also one of the aims is to find out respondents opinion of content on social networks made by „Virši-A” petrol station. The theoretical part of the job consists of marketing, marketing communications, company marketing communications, integrated marketing communications, social networks and marketing in them. The Thesis has led to a conclusion that the „Virši-A” gas stations communication in social networks is active, constant and smooth. Created content corresponds to the answers provided by respondents to the questions that were based on the results of content analysis data.