Show simple item record

dc.contributor.advisorLatkovska, Inga
dc.contributor.authorKurpnieks, Kaspars
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2019-07-04T01:10:29Z
dc.date.available2019-07-04T01:10:29Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other71650
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/48801
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir „Mārketinga komunikācija sociālajos tīklos „Facebook” un „Instagram”: DUS „Virši-A” gadījums”. Darba mērķis ir izpētīt un izanalizēt šīs degvielas uzpildes stacijas veidoto komunikāciju sociālajos tīklos Facebook un Instagram un uzzināt respondentu viedokli par sociālo tīklu lietošanas paradumiem, viedokli par uzņēmumu komunikāciju sociālajos tīklos, kā arī – viedokli par DUS “Virši-A” veidoto saturu. Darba teorētiskā daļa sastāv no nodaļām par mārketingu, mārketinga komunikāciju, uzņēmuma mārketinga komunikāciju, iegrēto mārketinga komunikāciju, sociālajiem tīkliem un mārketingu tajos. Darbā tika secināts, ka DUS „Virši-A” komunikāciju veido aktīvi, pastāvīgi un vienmērīgi, turklāt, veidotais saturs atbilst respondentu sniegtajām atbildēm uz jautājumiem, kuri tika veidoti balstoties uz kontentanalīzē veiktā pētījuma rezultātiem.
dc.description.abstractBachelor's thesis title is „Petrol station "Virši-A" marketing communication in social networks "Facebook" and "Instagram"”. The thesis aims is to explore and analyse the communication made by this petrol station on social networks on Facebook and Instagram and to find out respondents social networking habits. Also one of the aims is to find out respondents opinion of content on social networks made by „Virši-A” petrol station. The theoretical part of the job consists of marketing, marketing communications, company marketing communications, integrated marketing communications, social networks and marketing in them. The Thesis has led to a conclusion that the „Virši-A” gas stations communication in social networks is active, constant and smooth. Created content corresponds to the answers provided by respondents to the questions that were based on the results of content analysis data.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectsociālie tīkli
dc.subjectkomunikācija
dc.subjectDUS “Virši-A”
dc.subjectmārketings
dc.subjectFacebook
dc.titleMārketinga komunikācija sociālajos tīklos "Facebook" un "Instagram": DUS "Virši-A" gadījums
dc.title.alternativePetrol station "Virši-A" marketing communication in social networks "Facebook" and "Instagram"
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record