Search
Now showing items 1-3 of 3
Uzņēmuma SIA "Oriflame Latvija" zīmols un patērētāju attieksmes veidošana
(Latvijas Universitāte, 2015)
Darba tēma: Oriflame zīmola tēla veidošana Latvijā.
Darba mērķis: Izpētīt Oriflame tēla veidošanos un problēmas, izmantojot dažādas komunikācijas iespējas.
Hipotēze: Oriflame zīmola tēla attīstības kvalitāte patreizējā ...
Zīmola "Laima" preču sortimenta analīze un tā pilnveidošanas iespējas segmentēšanas aspektā.
(Latvijas Universitāte, 2015)
Pētījuma tēma ir „Zīmola „Laima” preču sortimenta analīze un tā pilnveidošanas iespējas segmentēšanas aspektā”. Darba mērķis - pamatojoties uz teorētiskajām atziņām, uzņēmuma „Laima” klientu aptaujas un intervijas rezultātiem, ...
Zīmola vizuālo elementu nozīme zīmola veidošanā un attīstībā
(Latvijas Universitāte, 2015)
Maģistra darba „Zīmola vizuālo elementu nozīme zīmola veidošanā un attīstībā” mērķis ir, pamatojoties uz teorētiskajiem materiāliem un patērētāju aptauju, noskaidrot zīmola vizuālo elementu nozīmi zīmola veidošanā un ...