Search
Now showing items 1-7 of 7
Bibliotekāra darbība lasīšanas intereses sekmēšanā 1.-2. klašu skolēniem
(Latvijas Universitāte, 2017)
Oksana Jerjomina, diplomdarbs pedagoģijā „Bibliotekāra darbība lasīšanas intereses sekmēšanā 1. – 2. klašu skolēniem”. Darba zinātniskā vadītāja: Dr.paed., doc. Rasma Vīgante. Darba apjoms: 72 lappuses, ievads, 3 nodaļas, ...
Pusaudžu lasītprasmes veicināšana matemātikas stundās
(Latvijas Universitāte, 2017)
Pētījuma mērķis ir izpētīt pusaudžu lasītprasmes veicināšanas paņēmienus matemātikas stundās. Šī mērķa sasniegšanai tiek analizēta pedagoģiskā un psiholoģiskā literatūra, anketēti matemātikas skolotāji, veikts pedagoģiskais ...
Skolēnu lasītprasmes un rakstītprasmes pilnveide 1. klasē
(Latvijas Universitāte, 2017)
Diplomdarba nosaukums ir “Skolēnu lasītprasmes un rakstītprasmes pilnveide 1.klasē”. Latvijā lasītprasmes un rakstītprasmes apguves rezultāti tiek balstīti uz spēkā esošajiem valsts normatīvajiem aktiem, taču, bērnam ...
Jēgpilnas lasītprasmes pilnveide bioloģijas mācību procesā dabaszinātniskās izpratības veicināšanai.
(Latvijas Universitāte, 2017)
Jēgpilnas lasītprasmes pilnveide bioloģijas mācību procesā dabaszinātniskās izpratības veicināšanai. Inta Krauja, darba vadītāja Vad. pētn. Dr.paed. Rita Birziņa. Bakalaura darbs, 48. lpp., 24 literatūras avoti, 16 pielikumi, ...
Lasītprasmes attīstības veicināšana 5-6 gadus veciem bilingviem bērniem pirmsskolā
(Latvijas Universitāte, 2017)
Diplomdarba mērķis ir izpētīt 5-6 gadus vecu bilingvu bērnu lasītprasmes attīstības veicināšanu pirmsskolā un atbildēt uz pētījuma jautājumu: kā pirmsskolas izglītības iestādē sekmēt 5-6 gadus vecu bilingvu bērnu lasītprasmes ...
Lasītprasmes pilnveide vācu valodā kā svešvalodas stundās vidusskolā
(Latvijas Universitāte, 2017)
Tēma: Lasītprasmes pilnveide vācu valodā kā svešvalodas stundās vidusskolā. Darba apjoms: 88 lpp., 6 tabulas, 38 attēli, 9 pielikumi. Darba 1.nodaļa tiek veltīta lasītprasmes būtībai, lasīšananai kā svešvalodas apguves ...
Diferenciācija angļu valodas mācību stundās 4.klases skolēnu lasītprasmes uzlabošanai
(Latvijas Universitāte, 2017)
Šī pētījuma mērķis bija izmeklēt diferenciācijas ietekmi uz skolēnu lasītprasmes attīstību. Šis pētījums norisinājās vidusskolā, Rīgā. Pētījuma grupa bija 28 skolēni no divām 4. klašu grupām un viena angļu valodas skolotāja ...