Search
Now showing items 1-3 of 3
Patērētāju uzvedība un to ietekmējošo faktori Latvijas uztura bagātinātāju tirgū.
(Latvijas Universitāte, 2019)
Maģistra darba mērķis ir, balstoties uz teorētiskajām atziņām par patērētāju uzvedību un to ietekmējošiem faktoriem, kā arī uz Latvijas iedzīvotāju un ekspertu aptauju, noskaidrot, kādi faktori ietekmē uztura bagātinātāju ...
Latvijas nedzīvības apdrošināšanas nozares uzņēmumu mārketinga komunikācijas analīze.
(Latvijas Universitāte, 2019)
Darba mērķis ir, pamatojoties uz mārketinga komunikācijas teorijas atziņām, iedzīvotāju un ekspertu aptaujas rezultātiem, izpētīt apdrošināšanas sabiedrību mārketinga komunikācijas komunikatīvo novērtējumu Latvijas tirgū ...
Sociālo tīklu mārketinga ietekme uz patērētāju uzvedību.
(Latvijas Universitāte, 2019)
Digitālā vide strauji attīstās, kā rezultātā uzľēmumi sāk pievērst aizvien lielāko lomu mārketinga aktivitātēm internetā. Sociālie tīkli ir kļuvuši par neatľemamu mārketinga sastāvdaļu, jo tie sniedz plašas iespējas un ...