Sociālo tīklu mārketinga ietekme uz patērētāju uzvedību.
Author
Saulīte, Laila
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Stabulniece, Laila
Date
2019Metadata
Show full item recordAbstract
Digitālā vide strauji attīstās, kā rezultātā uzľēmumi sāk pievērst aizvien lielāko lomu mārketinga aktivitātēm internetā. Sociālie tīkli ir kļuvuši par neatľemamu mārketinga sastāvdaļu, jo tie sniedz plašas iespējas un ļauj sasniegt pēc iespējas lielāku mērķauditoriju. Darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijas sniegtajām atziľām par sociālo mediju un sociālo tīklu mārketingu un veicot kvantitatīvo pētījumu, izpētīt Latvijas uzľēmumu mārketinga komunikāciju dažādos sociālos tīklos un novērtēt to ietekmi uz patērētāju uzvedību. Iegūtie rezultāti tiks izmantoti, lai sniegu priekšlikumus uzľēmumu mārketinga komunikācijas uzlabošanai. Darba apjoms ir 74 lapaspuses, tajā iekļautas 9 tabulas, 12 attēli un 8 pielikumi. Izmantotās literatūras sarakstā ir 56 atsauces. Atslēgvārdi: sociālie mediji, sociālo mediju mārketings, mārketinga komunikācija, patērētāju uzvedība The digital environment is rapidly evolving; as a result companies are starting to pay more attention to marketing activities on the Internet. Social networks have become an integral part of marketing as they provide a wide range of opportunities and reach to the biggest possible audience. The purpose of this Bachelor Thesis is to analyse Latvian company marketing communications in various social networks and evaluate their influence on consumer behaviour, based to the theory of social media, social network marketing and the results of quantitative study. The results will be used to make suggestions for improving company marketing communication. Bachelor Thesis consists of 74 pages which include 9 tables, 12 pictures and 8 appendixes. The list of literature references consists of 56 sources. Keywords: social media, social media marketing, marketing communication, consumer behaviour