Show simple item record

dc.contributor.advisorStabulniece, Laila
dc.contributor.authorSaulīte, Laila
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2019-06-15T01:02:13Z
dc.date.available2019-06-15T01:02:13Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other69979
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/46901
dc.description.abstractDigitālā vide strauji attīstās, kā rezultātā uzľēmumi sāk pievērst aizvien lielāko lomu mārketinga aktivitātēm internetā. Sociālie tīkli ir kļuvuši par neatľemamu mārketinga sastāvdaļu, jo tie sniedz plašas iespējas un ļauj sasniegt pēc iespējas lielāku mērķauditoriju. Darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijas sniegtajām atziľām par sociālo mediju un sociālo tīklu mārketingu un veicot kvantitatīvo pētījumu, izpētīt Latvijas uzľēmumu mārketinga komunikāciju dažādos sociālos tīklos un novērtēt to ietekmi uz patērētāju uzvedību. Iegūtie rezultāti tiks izmantoti, lai sniegu priekšlikumus uzľēmumu mārketinga komunikācijas uzlabošanai. Darba apjoms ir 74 lapaspuses, tajā iekļautas 9 tabulas, 12 attēli un 8 pielikumi. Izmantotās literatūras sarakstā ir 56 atsauces. Atslēgvārdi: sociālie mediji, sociālo mediju mārketings, mārketinga komunikācija, patērētāju uzvedība
dc.description.abstractThe digital environment is rapidly evolving; as a result companies are starting to pay more attention to marketing activities on the Internet. Social networks have become an integral part of marketing as they provide a wide range of opportunities and reach to the biggest possible audience. The purpose of this Bachelor Thesis is to analyse Latvian company marketing communications in various social networks and evaluate their influence on consumer behaviour, based to the theory of social media, social network marketing and the results of quantitative study. The results will be used to make suggestions for improving company marketing communication. Bachelor Thesis consists of 74 pages which include 9 tables, 12 pictures and 8 appendixes. The list of literature references consists of 56 sources. Keywords: social media, social media marketing, marketing communication, consumer behaviour
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectsociālie mediji
dc.subjectsociālo mediju mārketings
dc.subjectmārketinga komunikācija
dc.subjectpatērētāju uzvedība
dc.titleSociālo tīklu mārketinga ietekme uz patērētāju uzvedību.
dc.title.alternativeInfluence of social networks marketing on consumer behaviour.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record