Search
Now showing items 1-2 of 2
Uzņēmumu mārketinga komunikācijas ietekme uz Latvijas jauniešu pircēju rīcību sociālajā tīklā “Instagram".
(Latvijas Universitāte, 2021)
Maģistra darba “Uzņēmumu mārketinga komunikācijas ietekme uz Latvijas jauniešu pircēju rīcību sociālajā tīklā “Instagram” mērķis ir pamatojoties uz teorijas atziņām par pircēju rīcību un tās ietekmējošiem faktoriem, kā ...
AS VIRŠI-A klientu lojalitātes programmas mobilās aplikācijas ieviešana un attīstīšana.
(Latvijas Universitāte, 2021)
Maģistra darba “AS VIRŠI-A klientu lojalitātes programmas mobilās aplikācijas ieviešana un attīstīšana” mērķis ir izpētīt AS VIRŠI-A klientu lojalitātes programmas mobilās aplikācijas atbilstību klientu vēlmēm un sniegt ...