Uzņēmumu mārketinga komunikācijas ietekme uz Latvijas jauniešu pircēju rīcību sociālajā tīklā “Instagram".
Author
Gamajuna, Alīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Date
2021Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darba “Uzņēmumu mārketinga komunikācijas ietekme uz Latvijas jauniešu pircēju rīcību sociālajā tīklā “Instagram” mērķis ir pamatojoties uz teorijas atziņām par pircēju rīcību un tās ietekmējošiem faktoriem, kā arī uz sociālā tīkla Instagram lietotāju aptauju, izpētīt sociālā tīkla Instagram mārketinga komunikācijas ietekmi uz jauniešu pircēju rīcību un izstrādāt priekšlikumus tirgus subjektiem par mārketinga komunikācijas pilnveidošanu sociālajā tīklā Instagram. Darba uzdevumi: zinātniskās un vispārējo literatūras avotu analīze, Instagram darbības specifikas un statistisko datu izpēte, aptaujas un ekspertu intervijas veikšana, kā arī pētījuma rezultātu analīze. Darbs sastāv no trīs daļām: teorētiskajās, analītiskās un empīriskās. Darba izvirzītā hipotēze tiek apstiprināta. Darba apjoms ir 100 lappuses, 15 tabulas, 27 attēli un 7 pielikumi. Darbā izmantoti 117 literatūras avoti. Atslēgvārdi: pircēju rīcība, mārketinga komunikācija, jaunieši, Instagram, ietekme. The aim of the master's thesis “The impact of companies marketing communication on the Latvian young buyer’s behavior in social network “Instagram” is to study the impact of the social network Instagram marketing communication on the behavior of young customers based on theoretical knowledge about customer behavior and its influencing factors. and to develop proposals for market participants on the improvement of marketing communication on the social network Instagram. Tasks: analysis of scientific and general literature sources, research of Instagram activity specifics and statistical data, conducting surveys and expert interviews, as well as analysis of research results. The thesis consists of three parts: theoretical, analytical and empirical. The hypothesis of the work is confirmed. The volume of the paper is 100 pages, 15 tables, 27 figures and 7 appendices. 117 literature sources are used in the work. Keywords: customer behavior, marketing communication, youth, Instagram, influence.