Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorŠalkovska, Jeļena
dc.contributor.authorGamajuna, Alīna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2021-06-29T01:02:49Z
dc.date.available2021-06-29T01:02:49Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other81706
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/54974
dc.description.abstractMaģistra darba “Uzņēmumu mārketinga komunikācijas ietekme uz Latvijas jauniešu pircēju rīcību sociālajā tīklā “Instagram” mērķis ir pamatojoties uz teorijas atziņām par pircēju rīcību un tās ietekmējošiem faktoriem, kā arī uz sociālā tīkla Instagram lietotāju aptauju, izpētīt sociālā tīkla Instagram mārketinga komunikācijas ietekmi uz jauniešu pircēju rīcību un izstrādāt priekšlikumus tirgus subjektiem par mārketinga komunikācijas pilnveidošanu sociālajā tīklā Instagram. Darba uzdevumi: zinātniskās un vispārējo literatūras avotu analīze, Instagram darbības specifikas un statistisko datu izpēte, aptaujas un ekspertu intervijas veikšana, kā arī pētījuma rezultātu analīze. Darbs sastāv no trīs daļām: teorētiskajās, analītiskās un empīriskās. Darba izvirzītā hipotēze tiek apstiprināta. Darba apjoms ir 100 lappuses, 15 tabulas, 27 attēli un 7 pielikumi. Darbā izmantoti 117 literatūras avoti. Atslēgvārdi: pircēju rīcība, mārketinga komunikācija, jaunieši, Instagram, ietekme.
dc.description.abstractThe aim of the master's thesis “The impact of companies marketing communication on the Latvian young buyer’s behavior in social network “Instagram” is to study the impact of the social network Instagram marketing communication on the behavior of young customers based on theoretical knowledge about customer behavior and its influencing factors. and to develop proposals for market participants on the improvement of marketing communication on the social network Instagram. Tasks: analysis of scientific and general literature sources, research of Instagram activity specifics and statistical data, conducting surveys and expert interviews, as well as analysis of research results. The thesis consists of three parts: theoretical, analytical and empirical. The hypothesis of the work is confirmed. The volume of the paper is 100 pages, 15 tables, 27 figures and 7 appendices. 117 literature sources are used in the work. Keywords: customer behavior, marketing communication, youth, Instagram, influence.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectpircēju rīcība
dc.subjectmārketinga komunikācija
dc.subjectjaunieši
dc.subjectInstagram
dc.subjectietekme
dc.titleUzņēmumu mārketinga komunikācijas ietekme uz Latvijas jauniešu pircēju rīcību sociālajā tīklā “Instagram".
dc.title.alternativeThe impact of companies marketing communication on the Latvian young buyer’s behavior in social network “Instagram”.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige