Search
Now showing items 1-3 of 3
Patērētāju uzvedība un to ietekmējošo faktori Latvijas uztura bagātinātāju tirgū.
(Latvijas Universitāte, 2019)
Maģistra darba mērķis ir, balstoties uz teorētiskajām atziņām par patērētāju uzvedību un to ietekmējošiem faktoriem, kā arī uz Latvijas iedzīvotāju un ekspertu aptauju, noskaidrot, kādi faktori ietekmē uztura bagātinātāju ...
Sociālo tīklu mārketinga ietekme uz patērētāju uzvedību.
(Latvijas Universitāte, 2019)
Digitālā vide strauji attīstās, kā rezultātā uzľēmumi sāk pievērst aizvien lielāko lomu mārketinga aktivitātēm internetā. Sociālie tīkli ir kļuvuši par neatľemamu mārketinga sastāvdaļu, jo tie sniedz plašas iespējas un ...
Paplašinātās realitātes rīku izmantošana mārketingā komunikācijā ar auditoriju.
(Latvijas Universitāte, 2022)
Maģistra darba “Paplašinātās realitātes rīku izmantošana mārketingā komunikācijā ar auditoriju” mērķis ir izvērtēt paplašinātās realitātes rīku ietekmi un to zemo izmantošanas aptveri mārketingā ceļā uz stimulētu patērētāju ...