Search
Now showing items 1-9 of 9
Latvijas vadošo viesnīcu komunikācija sociālajos tīklos: komunikācijas efektivitātes analīze
(Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalaura darba tēma ir “Latvijas vadošo viesnīcu komunikācija sociālajos tīklos: komunikācijas efektivitātes analīze”.
Pētījumā izvirzītā hipotēze – viesnīcas, kas veido aktīvu komunikāciju sociālajos medijos, Latvijas ...
Zīmola loma kosmētikas izvēlē: "Avon" un "Oriflame" piemēru analīze
(Latvijas Universitāte, 2016)
Bakalaura darba tēma ir zīmola loma kosmētikas izvēlē “AVON” un “ORIFLAME” piemēru analīze. Darba mērķis - izpētīt zīmola lomu, izmantojot konkrēto zīmolu piemērus. Darba uzdevumi: 1.Izpētīt un analizēt zīmola būtību un ...
Mārketinga komunikācija un tēla veidošana: zīmola "Esté" gadījums
(Latvijas Universitāte, 2017)
Bakalaura darbs “Mārketinga komunikācija un tēla veidošana: zīmola "Esté" gadījums” ir izstrādāts ar mērķi noskaidrot zīmola un tā komunikācijas nozīmi tēla veidošanas un pirkuma lēmuma pieņemšanas procesā, kā arī veikt ...
Autobraucēju kafijas izvēles lēmumu ietekmējošie faktori
(Latvijas Universitāte, 2018)
Darba tēma ir Autobraucēju kafijas izvēles lēmumu ietekmējošie faktori. Darbs veidots ar mērķi noskaidrot autobraucēju kafijas izvēles lēmumu ietekmējošos faktorus. Vai tas ir saistīts ar akcijām, ko piedāvā degvielas ...
Pilsētas mārketings: Ogres pilsētas piemērs
(Latvijas Universitāte, 2020)
Bakalaura darba tēma ir “Pilsētas mārketings: Ogres pilsētas piemērs” Darba mērķis ir noskaidrot, vai un kā Ogres pilsētas mārketinga aktivitātes iespaido īstenotā administratīvi teritoriālā reforma, un kā to vērtē pilsētas ...
Zīmolu “MAD house sushi” un “Sushibars.lv” mārketinga komunikācijas analīze sociālajos tīklos “Instagram” un “Facebook”
(Latvijas Universitāte, 2021)
Bakalaura darba “Zīmolu “MAD house sushi” un “Sushibars.lv” mārketinga komunikācijas analīze sociālajos tīklos “Instagram” un “Facebook”” mērķis ir noskaidrot, kā uzņēmumi komunicē ar klientiem sociālajos tīklos “Instagram” ...
Zīmola "Molberts" un "Ekselence" komunikācija sociālajā tīklā Instagram
(Latvijas Universitāte, 2022)
Bakalaura darbā tiek pētīti divi saldējumu zīmoli – „Molberts” un „Ekselence”. Tiek pētīta to komunikācija sociālajā tīklā Instagram, tiek izvērtēts, kādu tēlu zīmoli veido savos sociālā tīkla profilos, kādas stratēģijas ...
Zīmola "Molberts" un "Ekselence" komunikācija sociālajā tīklā Instagram
(Latvijas Universitāte, 2022)
Bakalaura darbā tiek pētīti divi saldējumu zīmoli – „Molberts” un „Ekselence”. Tiek pētīta to komunikācija sociālajā tīklā Instagram, tiek izvērtēts, kādu tēlu zīmoli veido savos sociālā tīkla profilos, kādas stratēģijas ...
Uzņēmumu “Circle K Latvia” un “Virši-A” tēls sociālajos medijos Latvijā: popularitāte, atgriezeniskā saite un reakcijas
(Latvijas Universitāte, 2022)
Bakalaura darba tēma ir “Uzņēmumu “Circle K Latvia” un “Virši-A” tēls sociālajos medijos Latvijā: popularitāte, atgriezeniskā saite un reakcijas”. Darba mērķis ir noskaidrot un izpētīt, kādi ir “Circle K Latvia” un “Virši-A” ...