Search
Now showing items 1-6 of 6
"KinLeaves" reklāmas aktivitātes sociālajā tīklā “Facebook” 2016. gadā
(Latvijas Universitāte, 2017)
Bakalaura darba mērķis ir izpētīt, kādas reklāmas aktivitātes uzņēmums ir veicis un noskaidrot, vai sociālajā tīklā “Facebook” ar reklāmas aktivitātēm ir iespējams sasniegt mērķauditoriju. Darbs sastāv no trīs daļām – ...
Dažādu identitāšu pārvaldīšana "Facebook" vidē: Latvijas jauniešu analīze
(Latvijas Universitāte, 2017)
Maģistra darba “Dažādu identitāšu pārvaldīšana “Facebook” vidē: Latvijas jauniešu analīze” mērķis ir noskaidrot Latvijā dzīvojošo jauniešu pieeju dažādu identitāšu pārvaldīšanā “Facebook” vidē. Teorijas daļa veidota, ...
Naratīvu izpausmes sociālajos tīklos: Stāsta ("Story") funkcija sociālajās platformās Snapchat, Instagram, Facebook un Whatsapp
(Latvijas Universitāte, 2017)
Bakalaura darbā “Naratīvu izpausmes sociālajos tīklos: Stāsta ("Story") funkcija sociālajās platformās Snapchat, Instagram, Facebook un Whatsapp” ir apskatīts, kādi ir jaunu cilvēku sociālo platformu “story” jeb stāsta ...
Latvijas reprezentācija sociālā portāla Facebook lapā "If you like Latvia, Latvia likes you" no 2014. gada janvāra līdz 2017. gada aprīlim
(Latvijas Universitāte, 2017)
Bakalaura darba „Latvijas reprezentācija sociālā portāla Facebook lapā „If you like Latvia Latvia likes you” no 2014. gada janvāra līdz 2017. gada aprīlim” mērķis ir sistematizēt un analizēt iegūtos datus par Latviju ...
Seksuālā orientācija un ievainojamība sociālajā tīklā „Facebook”: mikronaratīvi un lietotāju pieredze
(Latvijas Universitāte, 2017)
Sociālais tīkls Facebook ir pasaulē populārākais sociālais tīkls un pēdējo gadu laikā tā popularitāte ir pieaugusi arī Latvijā, tādēļ ir ļoti svarīgi apzināties dažādus iespējamos riskus, kurus var radīt šī sociālā tīkla ...
Sociālā tīkla Facebook lietotāju lietotprasmes un paradumi saistībā ar sponsorētu saturu
(Latvijas Universitāte, 2017)
Bakalaura darba tēma ir “Sociālā tīkla Facebook lietotāju lietotprasmes un paradumi saistībā ar sponsorētu saturu”. Nekontrolējot sponsorēto saturu, pastāv risks nonākt sev nevēlamā digitālā “filtru burbulī”. Tāpēc darbā ...