Search
Now showing items 1-5 of 5
Alkoholisko zīmolu komunikācija sociālajā tīklā "Facebook"
(Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalaura darbs - „Alkoholisko zīmolu komunikācija sociālajā tīklā "Facebook”. Darba mērķis ir noskaidrot, ko savā komunikācijā izmanto alkoholiskie zīmoli, lai piesaistītu savus sekotājus. Pētījuma hipotēze – alkoholisko ...
Uzņēmuma "Lattelecom" komunikācija ar klientiem sociālajos tīklos "Facebook" un "Twitter"
(Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalaura darbs par uzņēmuma “Lattelecom” komunikāciju ar klientiem sociālajos tīklos “Facebook” un “Twitter” sastāv no teorētiskās, metodoloģiskās un empīriskās daļas un veiktajā pētījumā tiek pierādīts, ka sociālie mediji ...
Zīmolu “MAD house sushi” un “Sushibars.lv” mārketinga komunikācijas analīze sociālajos tīklos “Instagram” un “Facebook”
(Latvijas Universitāte, 2021)
Bakalaura darba “Zīmolu “MAD house sushi” un “Sushibars.lv” mārketinga komunikācijas analīze sociālajos tīklos “Instagram” un “Facebook”” mērķis ir noskaidrot, kā uzņēmumi komunicē ar klientiem sociālajos tīklos “Instagram” ...
Zīmolu "Dāvanu Serviss" un "Lieliska dāvana" sociālo mediju komunikācijas novērtējums
(Latvijas Universitāte, 2022)
Bakalaura darba “Zīmolu “Dāvanu Serviss” un “Lieliska dāvana” sociālo mediju komunikācijas novērtējums” mērķis ir noskaidrot, kāda ir minēto zīmolu komunikācija sociālajos medijos un to, kā šo komunikāciju vērtē zīmola ...
Uzņēmuma "Vigan Cakes" vēstījumu komunikācija sociālajos medijos "Facebook" un "Instagram" 2021.-2022. gadam un to uztvere mērķauditorijas vidū
(Latvijas Universitāte, 2023)
Bakalaura darba tēma ir “Uzņēmuma “Vigan Cakes” vēstījumu komunikācija sociālajos medijos “Facebook” un “Instagram” 2021.-2022. gadam un to uztvere mērķauditorijas vidū”. Darba tēma ir aktuāla, jo ir svarīgi samazināt ...