Search
Now showing items 1-3 of 3
Mārketinga kampaņa "Meteorīts" Mazsalacā: Tele2 lietotāju uzvedības stratēģija
(Latvijas Universitāte, 2010)
Darba nosaukums ir „Mārketinga kampaņa „Meteorīts” Mazsalacā: Tele2 lietotāju uzvedības stratēģija”. Pētījums tiek veikts, lai noskaidrotu, kāda ir Tele2 lietotāju attieksme pret Tele2 kā zīmolu un rīcība šīs kampaņas ...
Pašvaldību sabiedrisko attiecību mērķu atspoguļojums to informatīvo izdevumu saturā
(Latvijas Universitāte, 2018)
Bakalaura darba tēma ir “Pašvaldību sabiedrisko attiecību mērķu atspoguļojums to informatīvo izdevumu saturā”. Darba mērķis ir noskaidrot pašvaldību sabiedrisko attiecību mērķu atspoguļojumu to informatīvo izdevumu saturā. ...
Reģionālo laikrakstu un pašvaldību informatīvo izdevumu lietojums un to atbilstība auditorijas gaidām: Ogres, Tukuma, Talsu, Rēzeknes un Ķekavas novadu piemēru analīze
(Latvijas Universitāte, 2020)
Maģistra darba “Reģionālo laikrakstu un pašvaldību informatīvo izdevumu lietojums un to atbilstība auditorijas gaidām: Ogres, Tukuma, Talsu, Rēzeknes un Ķekavas novadu piemēru analīze” mērķis ir noskaidrot, kāds ir reģionālo ...