Search
Now showing items 1-10 of 32
Rotaļu un spēļu animācijas metožu izmantošana sociālās atstumtības mazināšanai
(Latvijas Universitāte, 2016)
Par diplomdarba mērķi izvirzīts raksturot sociālo atstumtību un izzināt tās mazināšanas iespējas, izmantojot rotaļu un spēļu animācijas metodes, izstrādāt un aprobēt sociālpedagoģisko programmu 5. klašu skolēniem. Teorētiskajā ...
"Latviešu tautas pasaku izmantošana sociālo prasmju attīstīšanai 2-3 gadus veciem bērniem"
(Latvijas Universitāte, 2016)
Kursa darba nosaukums ir „Latviešu tautas pasaku izmantošana sociālo prasmju attīstīšanai 2- 3 gadus veciem bērniem. Darba autors : Sanita Millere, darba zinātniskā vadītāja : Dr. Paed. Ilze Šūmane. Darba apjoms ir 55 ...
"Rotaļa kā pašapkalpošanās prasmju veicinātāja 1,5 līdz 3 gadus veciem bērniem"
(Latvijas Universitāte, 2016)
Kvalifikācijas darbu „Rotaļa kā pašapkalpošanās prasmju veicinātāja 1,5 līdz 3 gadus veciem bērniem” izstrādāja Latvijas Universitātes Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātes studente Inese Āboliņa, darba vadītāja ...
Interneta atkarības problēmu pedagoģiskie risinājumi pusaudžu sociālo prasmju attīstībā
(Latvijas Universitāte, 2016)
Maģistra darbā tika izskatīti jautājumi par interneta atkarības problēmām pusaudžu vidū, pusaudžu sociālo prasmju veidošanos un attīstību, sastopamām problēmām pusaudžu socializācijas gaitā, kā arī tiek piedāvāti pedagoģiskie ...
"5-6 gadus vecu bērnu sociālo prasmju sekmēšana sižeta-lomu rotaļās pirmsskolas izglītības iestādē"
(Latvijas Universitāte, 2016)
„5-6 gadus vecu bērnu sociālo prasmju sekmēšana sižeta-lomu rotaļas pirmsskolas izglītības iestādē” Darba autore: Linda Kusiņa Zinātniskā vadītāja: Dr. paed., doc. Līga Āboltiņa Kursa darba apjoms: 58 lpp., 9 tabulas, 9 ...
Kooperatīvā mācīšanās latviešu valodas stundās 2. klasē
(Latvijas Universitāte, 2016)
Diplomdarba tēma ir Kooperatīvā mācīšanās latviešu valodas stundās 2.klasē. Darba mērķis ir atklāt kooperatīvās mācīšanās paņēmienus un pielietošanas iespējas skolas mācību procesā, lai uzlabotu 2.klases skolēnu akadēmiskos ...
Sociālo prasmju veidošana 18 – 21 gadīgiem jauniešiem ar vidēji smagiem un smagiem garīgās attīstības traucējumiem ārpusstundu darbā
(Latvijas Universitāte, 2015)
Darba tēma: „Sociālo prasmju veidošana 18 – 21 gadīgiem jauniešiem ar vidēji smagiem un smagiem garīgās attīstības traucējumiem ārpusstundu darbā”.
Darba autors: Envija Brūdere
Darba zinātniskais vadītājs: Dr. paed. Rasma ...
Dramatizācijas rotaļu izmantošana 4-5 gadu vecu bērnu sociālo prasmju attīstīšanai pirmsskolā
(Latvijas Universitāte, 2016)
Diplomdarba nosaukums: “Dramatizācijas rotaļu izmantošana 4-5 gadu vecu bērnu sociālo prasmju attīstīšanai pirmsskolā” Darba autore: Jūlija Sitina Darba zinātniskā vadītāja: Dr.paed.,prof. Zanda Rubene Darba saturs: 45 ...
"Rotaļspēle kā 5-7 gadus vecu bērnu sociālo prasmju veicinātāja"
(Latvijas Universitāte, 2016)
Darba autore: Eva Liepiņa Darba zinātniskā vadītāja: Dr.psyh., prof. Lūcija Rutka Darba apjoms: 52 lpp., 13 attēli, 1 tabula, 24 literatūras vienības, 5 pielikumi. Darba mērķis: izpētīt vecākā pirmsskolas vecuma bērnu ...
Prezentāciju veidošana kā mācīšanās prasmju attīstības līdzeklis pasaules vēstures apguvē 9. klasē
(Latvijas Universitāte, 2016)
Pētījuma mērķis – Izpētīt patstāvīgo mācīšanās prasmju būtību un atklāt prezentāciju veidošanas priekšrocības šo prasmju attīstīšanā Pasaules vēstures apguvē. Pētījuma jautājums – Kā prezentāciju veidošana un demonstrēšana ...