Dramatizācijas rotaļu izmantošana 4-5 gadu vecu bērnu sociālo prasmju attīstīšanai pirmsskolā
Author
Sitina, Jūlija
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Rubene, Zanda
Date
2016Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba nosaukums: “Dramatizācijas rotaļu izmantošana 4-5 gadu vecu bērnu sociālo prasmju attīstīšanai pirmsskolā” Darba autore: Jūlija Sitina Darba zinātniskā vadītāja: Dr.paed.,prof. Zanda Rubene Darba saturs: 45 lappuses, 2 attēli, 3 tabulas, 3 pielikumi Pētījuma mērķis: teorētiski izpētīt un praktiski pārbaudīt, kā dramatizācijas rotaļu izmantošana ietekmē 4-5 gadīgo bērnu sociālo prasmju attīstīšanos. Petījuma hipotēze: mērķtiecīgi izvēlētās dramatizācijas rotaļas sekmē sociālo prasmju attīstīšanu 4-5 gadu veciem bērniem. Pētījuma teorētiskajā daļā darba autore analizē un apraksta bērnu vecumposma raksturojumu kopskatā, sociālo prasmju attīstīšanos konkrētajā vecumā, kā arī 4-5 gadu vecu bērnu sadarbības īpatnības, izpēta teatrālās rotaļas un īpaši padziļināti dramatizācijas rotaļas un to ietekmi uz bērnu attīstību. Pētījuma daļā autore apraksta savu prakstisko darbību, kurā tiek veikts bērnu novērojums un izmēģinājuma darbība, ievērojot teorētiskās daļas atziņas. Darba noslēgumā tiek veikti secinājumi par pētījuma gaitu un sniegti ieteikumi turpmākai tēmas pētīšanai. Iegūtie dati ir apkopoti tabulās un grafikos, lai rezultāti ir uzskatamāki. Diploma theme: “The use of dramatization games in 4-5 years old children social skills development ” Diploma author: Julia Sitina Supervisor: PhD , prof. Zanda Rubene Diploma content: 45 pages, 2 pictures, 3 charts, 3 appendices Research goal: theoretical research and practical examination of dramatization game effect on 4-5 years old children social skills development. Research hypothesis: the purposeful use or dramatization games improves 4-5 years old children social skills development. In the theoretical part author analyzed and described children’s development in all aspects, social skills development in a particular age, 4-5 years old children cooperation specialties, researched drama play, deeply researched dramatization games and its effect on children development. In the practical part author described her research work, where she made children observation during pilot action, based on the knowledge of the theoretical part. In the end of research conclusion about work’s results is made and recommendations for future theme exploration are given. All the data is summarized in charts.