Show simple item record

dc.contributor.advisorRubene, Zanda
dc.contributor.authorSitina, Jūlija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2016-07-02T01:06:59Z
dc.date.available2016-07-02T01:06:59Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other53021
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/32008
dc.description.abstractDiplomdarba nosaukums: “Dramatizācijas rotaļu izmantošana 4-5 gadu vecu bērnu sociālo prasmju attīstīšanai pirmsskolā” Darba autore: Jūlija Sitina Darba zinātniskā vadītāja: Dr.paed.,prof. Zanda Rubene Darba saturs: 45 lappuses, 2 attēli, 3 tabulas, 3 pielikumi Pētījuma mērķis: teorētiski izpētīt un praktiski pārbaudīt, kā dramatizācijas rotaļu izmantošana ietekmē 4-5 gadīgo bērnu sociālo prasmju attīstīšanos. Petījuma hipotēze: mērķtiecīgi izvēlētās dramatizācijas rotaļas sekmē sociālo prasmju attīstīšanu 4-5 gadu veciem bērniem. Pētījuma teorētiskajā daļā darba autore analizē un apraksta bērnu vecumposma raksturojumu kopskatā, sociālo prasmju attīstīšanos konkrētajā vecumā, kā arī 4-5 gadu vecu bērnu sadarbības īpatnības, izpēta teatrālās rotaļas un īpaši padziļināti dramatizācijas rotaļas un to ietekmi uz bērnu attīstību. Pētījuma daļā autore apraksta savu prakstisko darbību, kurā tiek veikts bērnu novērojums un izmēģinājuma darbība, ievērojot teorētiskās daļas atziņas. Darba noslēgumā tiek veikti secinājumi par pētījuma gaitu un sniegti ieteikumi turpmākai tēmas pētīšanai. Iegūtie dati ir apkopoti tabulās un grafikos, lai rezultāti ir uzskatamāki.
dc.description.abstractDiploma theme: “The use of dramatization games in 4-5 years old children social skills development ” Diploma author: Julia Sitina Supervisor: PhD , prof. Zanda Rubene Diploma content: 45 pages, 2 pictures, 3 charts, 3 appendices Research goal: theoretical research and practical examination of dramatization game effect on 4-5 years old children social skills development. Research hypothesis: the purposeful use or dramatization games improves 4-5 years old children social skills development. In the theoretical part author analyzed and described children’s development in all aspects, social skills development in a particular age, 4-5 years old children cooperation specialties, researched drama play, deeply researched dramatization games and its effect on children development. In the practical part author described her research work, where she made children observation during pilot action, based on the knowledge of the theoretical part. In the end of research conclusion about work’s results is made and recommendations for future theme exploration are given. All the data is summarized in charts.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectsocializācija
dc.subjectsociālās prasmes
dc.subjectdramatizācijas rotaļas
dc.subjectattīstība
dc.titleDramatizācijas rotaļu izmantošana 4-5 gadu vecu bērnu sociālo prasmju attīstīšanai pirmsskolā
dc.title.alternativeThe use of dramatization games in 4-5 years old children social skills development
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record