Search
Now showing items 1-4 of 4
Latvijas influenceru darbība modes preču segmentā sociālajā portālā Instagram: auditorijas viedokļa analīze
(Latvijas Universitāte, 2019)
Bakalaura darba “Latvijas influenceru darbība modes preču segmentā sociālajā portālā Instagram: auditorijas viedokļa analīze” mērķis ir noskaidrot influenceru ietekmi uz auditoriju un kāda ir influenceru darbība Latvijā ...
Vidusskolēnu medijpratība: manipulatīvi lietoto valodas un digitālo līdzekļu izvērtēšana sociālā medija Instagram saturā Covid-19 pandēmijas laikā (2020. gada 13. marts – 14. aprīlis)
(Latvijas Universitāte, 2020)
Maģistra darba mērķis ir izpētīt, kādi manipulatīvie valodas, informācijas un digitālie līdzekļi lietoti sociālā medija Instagram Latvijas jauniešu influenceru ierakstos, un noskaidrot, vai un kurus no tiem vidusskolēni ...
Sociālā tīkla Instagram lietotāju attieksme pret influenceru vēstījumiem skaistumkopšanas jomā
(Latvijas Universitāte, 2021)
Bakalaura darbs “Sociālā tīkla Instagram lietotāju attieksme pret influenceru vēstījumiem skaistumkopšanas jomā” ir izstrādāts ar mērķi noskaidrot sociālā tīkla Instagram lietotāju attieksmi pret influenceru ievietotajām ...
Influenceru sevis prezentēšana fotogrāfijās platformā Instagram - auditorijas reakcijas un viedokļu aspekts
(Latvijas Universitāte, 2022)
Bakalaura darba tēma ir „Influenceru sevis prezentēšana fotogrāfijās platformā Instagram – auditorijas reakcijas un viedokļu aspekts”. Darbs sastāv no ievada, teorētiskās daļas, metodoloģijas un empīriskās daļas, kā arī ...