Search
Now showing items 1-4 of 4
Influenceru loma airBaltic mārketinga kampaņās
(Latvijas Universitāte, 2021)
Bakalaura darba Influenceru loma airBaltic mārketinga kampaņās mērķis ir izpētīt influenceru iesaisti mārketinga kampaņās, kā influenceri veido saturu kopā ar “airBaltic” un sadarbības ietvaros, kā arī vispār ieskatīties ...
Biznesa interešu pārstāvība Covid-19 apstākļos sociālajā tīklā Facebook: Skaistumkopšanas nozares gadījums
(Latvijas Universitāte, 2021)
Bakalaura darba tēma ir Biznesa interešu pārstāvība Covid-19 apstākļos sociālajā tīklā Facebook : Skaistumkopšanas nozares gadījums. Darba mērķis ir izpētīt biedrību, Latvijas Skaistumkopšanas speciālistu un Latvijas ...
Kibermobings pandēmijas laikā un tā ietekme uz jauniešiem
(Latvijas Universitāte, 2021)
Bakalaura darba “Kibermobings pandēmijas laikā un ta ietekme uz jauniešiem” mērķis ir uzzināt, vai kibermobings ir palielinājies pandēmijas laikā, kā tas ir mainījies un kā šis periods ietekmē jauniešus. Teorētiskajā daļā ...
Zīmolu mārketinga komunikācija sociālajos tīklos Instagram un Facebook 2020.gadā: “Stenders” un “Beauty Jar” piemēri
(Latvijas Universitāte, 2021)
Bakalaura darba tēma ir “Zīmolu mārketinga komunikācija sociālajos tīklos Instagram un Facebook 2020. gadā: “Stenders” un “Beauty Jar” piemēri”. Bakalaura mērķis ir izpētīt zīmolu “Stenders” un “Beauty Jar” mārketinga ...