Search
Now showing items 1-4 of 4
Uzņēmuma SIA "Oriflame Latvija" zīmols un patērētāju attieksmes veidošana
(Latvijas Universitāte, 2015)
Darba tēma: Oriflame zīmola tēla veidošana Latvijā.
Darba mērķis: Izpētīt Oriflame tēla veidošanos un problēmas, izmantojot dažādas komunikācijas iespējas.
Hipotēze: Oriflame zīmola tēla attīstības kvalitāte patreizējā ...
Sensoro sajūtu iesaiste zīmolvedībā un ietekme uz patērētāju uzvedību.
(Latvijas Universitāte, 2017)
Maģistra darba “Sensoro sajūtu iesaiste zīmolvedībā un ietekme uz patērētāju uzvedību” mērķis ir, pamatojoties uz sensoro sajūtu izpēti un analīzi par sensoro sajūtu izmantošanas iespējām zīmolvedībā, noteikt kāda ir ietekme ...
Zīmola LU BVEF koncepta izveide un novērtējums.
(Latvijas Universitāte, 2017)
Maģistra darba tēma ir “Zīmola LU BVEF koncepta izveide un novērtējums”. Maģistra darba mērķis ir pamatojoties uz mērķa tirgus analīze no patērētāju perspektīvas, identificēt nozīmīgākās fakultātes zīmola pārpozicionēšanas ...
Zīmola "Raw Garden" rebrendings un restorāna klientu attieksme pret to.
(Latvijas Universitāte, 2017)
Maģistra darbā “Zīmola “Raw Garden” rebrendings un restorāna klientu attieksme pret to” tiek pētīti 2017. gada pavasarī aizsākta zīmola maiņas iniciatīvas priekšnosacījumi un restorāna esošo klientu attieksme pret to. ...