Search
Now showing items 1-6 of 6
NIKE+RUN Club mārketinga komunikācijas plāna izstrāde zīmola attīstīšanai Latvijā 2016./2017.gadam
(Latvijas Universitāte, 2016)
Maģistra darbs “Nike+ Run Club mārketinga komunikācijas plāna izstrāde zīmola attīstīšanai Latvijā 2016./2017. gadam”. Maģistra darba mērķis ir, pamatojoties uz integrētā mārketinga komunikāciju teorijas atziņām, Nike+ ...
Latvijas lielāko universitāšu logo analīze zīmola identitātes aspektā
(Latvijas Universitāte, 2016)
Maģistra darbā „Latvijas lielāko universitāšu logo analīze zīmola identitātes aspektā”, darba autors apskata Latvijas Universitātes, Rīgas Tehniskās universitātes un Rīgas Stradiņa universitātes logotipus zīmola identitātes ...
Zāļu zīmola konkurētspējas priekšrocību ietekme uz ģimenes ārstu lojalitāti
(Latvijas Universitāte, 2016)
Maģistra darba tēma ir „Zāļu zīmola konkurētspējas priekšrocību ietekme uz ģimenes ārstu lojalitāti”. Darba mērķis ir izpētīt zāļu zīmola konkurētspējas priekšrocību ietekmi uz ģimenes ārstu lojalitāti, un, pamatojoties ...
Ātrās ēdināšanas restorāna Subway zīmols un klientu apmierinātība.
(Latvijas Universitāte, 2016)
Bakalaura darba mērķis ir, balstoties uz teorijā sniegtajām atziņām par zīmolu un tā attīstīšanas iespējām un pētījumā iegūto informāciju, izpētīt Subway zīmolu un novērtēt tā klientu apmierinātību, un izstrādāt priekšlikumus ...
RITO zīmola identitāte.
(Latvijas Universitāte, 2016)
Bakalaura darba tēma ir „RITO zīmola identitāte” Bakalaura darbs tiek veltīts zīmola būtības izzināšanai, kā arī veiksmīgas zīmola identitātes veidošanai. Par darba izpētes objektu tika izvēlēts RITO veikalu tīkla zīmols. ...
CAPS!Mārketinga komunikāciju nozīme zīmola virzīšanā.
(Latvijas Universitāte, 2016)
Bakalaura darba tēma ir “CAPS! mārketinga komunikāciju nozīme zīmola virzīšanā”. Bakalaura darba mērķis ir novērtēt un analizēt SIA “Taste CAPS!”mārketinga komunikāciju sistēmu un kāda ir tās nozīme CAPS! zīmola virzīšanā, ...