Show simple item record

dc.contributor.advisorTūbele, Sarmīteen_US
dc.contributor.authorKomka, Ineseen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:01:40Z
dc.date.available2015-03-23T13:01:40Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other21161en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10029
dc.description.abstractIneses Komkas diplomdarbs: Mācīšanās traucējumu mazināšana jaunāko klašu skolēniem ar uzmanības deficīta sindromu latviešu valodas stundās. Darba mērķis: Balstoties uz zinātniskās literatūras izpēti un praktisko darbību, mazināt skolēniem ar UDHS mācīšanās traucējumus. Diplomdarba teorētiskajā daļā tika analizēta zinātniskā literatūra par bērna attīstības vispārīgās psiholoģijas pamatatziņām un jaunāko klašu skolēnu vecumposma īpatnībām. Tika analizēta arī zinātniskā literatūra par mācīšanās traucējumiem un uzmanības deficīta sindromu kā mācīšanās traucējumu, kas, savukārt, nelabvēlīgi ietekmē skolēnu mācīšanās procesu un tā rezultātu. Lai mazinātu mācību procesa traucējumus un uzlabotu mācību rezultātu, pētījuma empīriskajā daļā tika izstrādāti mācību paņēmienu veidi skolēniem ar uzmanības deficīta sindromu. Atslēgvārdi: mācīšanās traucējumi, attīstība, jaunākā skolas vecumposma attīstība, uzmanības deficīta sindroms.en_US
dc.description.abstractInese Komka's graduation paper: Fighting learning disabilities in the Latvian language lessons among early elementary school pupils with attention deficite disorder Goal of the paper: with basis on a study of scientific research work and practical work to fight against the learning disabilities among pupils with ADHD. In the analytical part of the graduation paper the findings made in the scientific research works on child development general psychology and the peculiarities of the development of early elementary school age children are analysed. In this paper the author analyses also scientific research works about learning disabilities and attention deficite disorder as a learning process hindrance that in its turn has negative influence on the learning process. In order to reduce learning disabilities and to improve the results of the learning process, teaching methods adjusted to pupils with attention deficite disorder have been developed in the empirical part of the research. Keywords: learning disability, development, development of early elementary school age children, attention deficite disorder.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleMācību traucējumu mazināšana jaunāko klašu skolēniem pagarinātās dienas grupāen_US
dc.title.alternativeDecreasing of learning difficulties of younger pupils in the prolonged day groupen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record