Show simple item record

dc.contributor.advisorTūbele, Sarmīteen_US
dc.contributor.authorMežecka, Dainaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:01:41Z
dc.date.available2015-03-23T13:01:41Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other21953en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10040
dc.description.abstractDaina Mežecka. „Svētdienas skola un bērni ar funkcionāliem traucējumiem – pieredze un pedagoģiskās vajadzības” Teorētiskajā daļā analizēta cilvēku ar īpašām vajadzībām izglītības un socializācijas iespēju dinamika kopš 20. gs. vidus, kā arī raksturota svētdienas skolas pedagoģiskā un audzināšanas darbība Latvijas evaņģēliski luteriskās Baznīcas (LELB) draudzēs. Sniegts ieskats Norvēģijas u.c. Ziemeļvalstu pieredzē. Empīriskajā daļā analizēti LELB svētdienas skolu skolotāju aptaujas dati par pieredzi darbā ar bērniem ar funkcionāliem traucējumiem un pedagoģiskajām vajadzībām. Formulēti ieteikumi svētdienas skolu darbības organizētājiem un skolotājiem apmācību satura plānošanā un metodisko materiālu gatavošanā. Atslēgvārdi: bērni ar īpašām vajadzībām, funkcionālie traucējumi, svētdienas skola, iekļaujošā pieeja, pedagoģiskās vajadzībasen_US
dc.description.abstractDaina Mežecka. „Sunday school and children with disabilities – experience and pedagogical needs” The theoretical part analyses the development of disabled persons’ access to education and socialisation since the 1950s up to nowadays as well as describes the pedagogical work and upbringing activities performed by Lutheran Sunday schools in Latvia. An insight into the approach applied by Norway and other Nordic countries is presented. In the second part the outcome of a survey is analysed regarding the experience of Sunday school teachers working with disabled children and the teachers’ pedagogical needs. Recommendations to organisers of Sunday school work are offered for the future planning of teachers’ training activities and methodological aids. Key words: Children with special needs, Disability, Sunday school, Integrative approach, Pedagogical needsen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleSvētdienas skola un bērni ar funkcionāliem traucējumiem - pieredze un pedagoģiskās vajadzībasen_US
dc.title.alternativeSunday school and children with disabilities - experience and pedagogical needsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record