Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorDamberga, Ilzeen_US
dc.contributor.authorSiliņa, Annaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:01:43Z
dc.date.available2015-03-23T13:01:43Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other23527en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10057
dc.description.abstractPētījuma mērķis bija noskaidrot, vai pastāv saistība starp daudzspēlētāju tiešsaistes lomu spēļu problemātisku lietošanu (DSTLS) un spēlēšanas motivācijas veidiem. Pētījumā piedalījās 65 dalībnieki, vecumā no 14 līdz 40 gadiem. Dalībnieki aizpildīja divas tiešsaistes aptaujas: Tiešsaistes spēļu spēlēšanas motivācijas veidu skalu, lai noteiktu spēlēšanas motivācijas veidus, un Problemātiskas tiešsaistes spēļu spēlēšanas skalu, lai noteiktu problemātisku spēlēšanu. Pētījuma rezultātos tika atklāta pozitīva korelācija starp DSTLS problemātisku lietošanu un spēlēšanas motivāciju. Tāpat tika atklāta pozitīva korelācija starp DSTLS problemātisku lietošanu un imersijas motivāciju – vēlmi iegrimt virtuālajā pasaulē, izpētīt to un veidot sava tēla stāstu. Atslēgas vārdi: DSTLS, DSTLS problemātiska lietošana, DSTLS spēlēšanas motivācijas veidi.en_US
dc.description.abstractAim of this research was to determine whether there is correlation between massively multi-player online role playing game (MMORPG) problematic use and gaming motivations. Data were concluded from 65 participants, at age from 14 till 40. Participants filled two online questionnaires: Online Gaming Motivations Scale, to determine gaming motivations, and Problematic Online Gaming Questionnaire, to determine MMORPG problematic use. Results showed positive correlation between MMORPG problematic use and gaming motivations. And results showed positive correlation between MMORPG problematic use and immersion motivation – desire to be immersed in virtual world, explore it and make story for character. Key words: MMORPG, MMORPG problematic use, MMORPG gaming motivations.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPsiholoģijaen_US
dc.titleDaudzspēlētāju tiešsaistes lomu spēļu problemātiskas lietošanas saistība ar spēlēšanas motivācijas veidiemen_US
dc.title.alternativeAssociation between problematic usage of Massively multiplayer online role-playing games and motivations for playing.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige