Show simple item record

dc.contributor.advisorIvanova, Ilzeen_US
dc.contributor.authorKalvāne, Aijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:01:45Z
dc.date.available2015-03-23T13:01:45Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other24662en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10071
dc.description.abstractMaģistra darbs izstrādāts ar mērķi, pamatojoties uz teorētisko avotu un esošās situācijas izpēti, sniegt rekomendācijas ieinteresētajām pusēm par pirmsskolas mācību vides kvalitātes pilnveidi. Maģistra darba aktualitāte saistīta ar vienotu pirmsskolas izglītības mācību vides izpratnes un mācību vides novērtēšanas trūkumu, kā arī ar zinātniskās literatūras un praktiskās darbības atziņām, ka pirmsskola līdzās ģimenei ir bērna pirmā mācīšanas un mācīšanās vide, kurai ir būtiska nozīme bērna attīstībā. Kā atbilde uz pētniecisko jautājumu ir uzskatāma pētījuma rezultātu analīze, kuru ņemot vērā, secināts, ka mācību vides kvalitāti pirmsskolā visbūtiskāk ietekmē personāla profesionālā kompetence, kā arī organizatoriskā vide, kuras viens no apakškomponentiem ir personāla vadība. Atslēgvārdi: pirmsskolas mācību vide, kvalitāte, novērtēšana, kvalitātes novērtēšanas mērinstrumenti, ECERS-R.en_US
dc.description.abstractMaster’s thesis has been worked out with the aim, on the basis of theory and the research of the current situation, to make recommendations for stakeholders on the improvement of the quality of early childhood learning environment. Actuality of the master’s thesis is related to the lack of common understanding of early childhood environment and the lack of its evaluation, as well as to the scientific literature and practical knowledge that preschool (besides the family) is the child’s first teaching and learning environment, which is crucial for a child’s development. As a response to research question is the analysis of the results of the study. The results allowed to conclude that professional competence of the staff, as well as the human resource management has the most significant impact on the quality of the early childhood learning environment. Keywords: early childhood learning environment, quality, evaluation, quality evaluation tools, ECERS-R.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleMācību vides kvalitātes novērtēšana pirmsskolā.en_US
dc.title.alternativeEvaluation of the Quality of Early Childhood Environment in Preschoolen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record