Show simple item record

dc.contributor.advisorAnspoka, Zentaen_US
dc.contributor.authorBodniece, Ivetaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:01:46Z
dc.date.available2015-03-23T13:01:46Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other24774en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10079
dc.description.abstractDarbs tiek izstrādāts bērnu valodas attīstības veicināšanai, 5-6 gadu vecuma bērniem valodas attīstības nodarbībās ar didaktisko rotaļu palīdzību. Tas sastāv no četrām daļām. 1.Piecgadīgo, sešgadīgo bērnu valodas vispārīgs raksturojums. 2.Valodas attīstības mācību saturs pirmskolas izglītības programmā. 3.Didaktiskā rotaļa kā bērna valodas attīstīšanas līdzeklis. 4.Pedagoģiskā izmēģinājuma darbība didaktisko rotaļu izmantošanai bērnu valodas attīstības veicināšanai. Atslēgas vārdi: valodas attīstības process, aktīvā runa, psihiskā attīstība, pedagoģiskie nosacījumi, dinamika. Pētījuma mērķis: izzināt didaktiskās rotaļas izmantošanas iespējas bērnu valodas attīstības veicināšanā. Pētījuma metodes: teorētiskās, pedagoģiskās un psiholoģiskās literatūras izpēte. Empīriskās viena pedagoģiskā izmēģinājuma darbība Šo pētījumu var izmantot pirmskolas skolotājien_US
dc.description.abstractThe work is made for the development of the fife-six years old children language during the language development lessons using didactic games. It consists of four parts: 1.The general characteristic of five to six years old children. 2.The content of the language development teaching of the syllabus at primary school. 3.Didactic game as a mean of the child language development. 4.the pedagogical experiment using the didachic games for the development of the children language. Key words: the process of the language development, active speach, psychic development, pedagogical preconditions, dynamics. Aim: to investigate the possibilities using the didachic games for the development of the children language. Methods: the investigation of the theoretical, pedagogical and psichological literature. Empiral – one pedagogical experiment. Thisinvestigation could be used by the teachers of the primary schoolen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleDidaktiskās rotaļas kā viens no valodas attīstības veicinātājiem 5-6 gadus veciem bērniemen_US
dc.title.alternativeDidactic games as one of the promoters of language development of 5-6 years old childrenen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record