• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Latviešu valodas kompetences pilnveidošana A.Kronenberga daiļrades iepazīšanas gaitā.

Thumbnail
View/Open
299-24880-Deme_Irisa_Peda990490.pdf (367.9Kb)
Author
Deme, Irisa
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Stikāne, Ilze
Date
2006
Metadata
Show full item record
Abstract
Galvenie lasīšanas stundu mācību uzdevumi ir sekmēt prasmi uztvert un izprast literāros darbus, līdzpārdzīvot literārajiem varoņiem, attīstīt prasmi stāstīt, izteikt un pamatot savu viedokli. Diplomdarbs tika izstrādāts kā iespējamā atbilde uz jautājumu – ko darīt, lai skolēniem pieaugtu interese par literatūras lasīšanu, lai stundas būtu interesantas un saistošas, lai iemācītu bērnus domāt un analizēt. Pētījuma mērķis: noskaidrot skolēnu lasītprasmes, radošās darbības attīstīšanas iespējas dažādās stundās un to nozīmi skolēnu harmoniskas personības attīstībā sākumskolā. Pētnieciskā darba uzdevumi: 1.Apzināt pētāmās problēmas risinājumu pedagoģiskajā un psiholoģiskajā literatūrā. 2.Aplūkot starppriekšmetu saiknes, dažādu darba formu vietu un lomu mācību stundās. 3.Izstrādāt un praktiski izmantot dažādu veidu uzdevumus stundu dažādošanai. Pētījumu metodes: 1.Pedagoģiski psiholoģiskās literatūras analīze. 2.Pedagoģijas pētījumu metodes: 2.1. Pedagoģiskie vērojumi. 2.2. Aptauja. 2.3. Pedagoģiskā izmēģinājuma darbība 2.4. Pētījums . 2.5. Iegūto datu analīze.
 
The main tasks of the reading lessons is to promote the skills of perceiving and understanding the literary work, to feel empathy for the heroes, to develop the story telling skills and to express the personal opinion. The Diploma paper tries to answer the question what can be done to increase pupils’ reading motivation, to make the literature lessons more interesting. Aim of the paper: to find out pupils’ reading skills, the possibilities of developing creative activities in different lessons and their role in development of a harmonious personality. Objectives: 1.To study the problem in pedagogical and psychological literature 2.To study the interdisciplinary links, role of different forms of work at lessons 3.to work out and use in practice different tasks
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10091
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV