Show simple item record

dc.contributor.advisorStikāne, Ilzeen_US
dc.contributor.authorDeme, Irisaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:01:47Z
dc.date.available2015-03-23T13:01:47Z
dc.date.issued2006en_US
dc.identifier.other24880en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10091
dc.description.abstractGalvenie lasīšanas stundu mācību uzdevumi ir sekmēt prasmi uztvert un izprast literāros darbus, līdzpārdzīvot literārajiem varoņiem, attīstīt prasmi stāstīt, izteikt un pamatot savu viedokli. Diplomdarbs tika izstrādāts kā iespējamā atbilde uz jautājumu – ko darīt, lai skolēniem pieaugtu interese par literatūras lasīšanu, lai stundas būtu interesantas un saistošas, lai iemācītu bērnus domāt un analizēt. Pētījuma mērķis: noskaidrot skolēnu lasītprasmes, radošās darbības attīstīšanas iespējas dažādās stundās un to nozīmi skolēnu harmoniskas personības attīstībā sākumskolā. Pētnieciskā darba uzdevumi: 1.Apzināt pētāmās problēmas risinājumu pedagoģiskajā un psiholoģiskajā literatūrā. 2.Aplūkot starppriekšmetu saiknes, dažādu darba formu vietu un lomu mācību stundās. 3.Izstrādāt un praktiski izmantot dažādu veidu uzdevumus stundu dažādošanai. Pētījumu metodes: 1.Pedagoģiski psiholoģiskās literatūras analīze. 2.Pedagoģijas pētījumu metodes: 2.1. Pedagoģiskie vērojumi. 2.2. Aptauja. 2.3. Pedagoģiskā izmēģinājuma darbība 2.4. Pētījums . 2.5. Iegūto datu analīze.en_US
dc.description.abstractThe main tasks of the reading lessons is to promote the skills of perceiving and understanding the literary work, to feel empathy for the heroes, to develop the story telling skills and to express the personal opinion. The Diploma paper tries to answer the question what can be done to increase pupils’ reading motivation, to make the literature lessons more interesting. Aim of the paper: to find out pupils’ reading skills, the possibilities of developing creative activities in different lessons and their role in development of a harmonious personality. Objectives: 1.To study the problem in pedagogical and psychological literature 2.To study the interdisciplinary links, role of different forms of work at lessons 3.to work out and use in practice different tasksen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleLatviešu valodas kompetences pilnveidošana A.Kronenberga daiļrades iepazīšanas gaitā.en_US
dc.title.alternativeImrpovement of the Latvian language competence in getting acquainted with A.Kronenbergs creative works.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record